کریگ گیلسپی در حال مذاکره برای کارگردانی لایو-اکشن Cruella است

5 December 2018 - 13:17

کریگ گیلسپی (Craig Gillespie) که اخیرا کارگردانی فیلم I, Tonya را بر عهده داشته است، در حال مذاکرات اولیه برای کارگردانی لایو-اکشن Cruella برای شرکت دیزنی است. لازم به ذکر است کروئلا نقش منفی انیمیشن «۱۰۱ سگ خالدار» بود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

الکس تیمبرز (Alex Timbers) قرار بود این پروژه را کارگردانی کند و اما استون (Emma Stone) را نیز به عنوان نقش اصلی آن که از سگ‌ها بدش می‌آید، انتخاب کند اما این کارگردان که فیلم Mozart of the Jungle را نیز کارگردانی کرده است، از لحاظ زمانی به مشکل خورد. تیمبرز که کارگردان تئاتر هم هست، دو کار دیگر به نام‌های Moulin Rouge و Beetlejuice را در راه دارد که سال آینده پخش می‌شوند.

اندرو گان (Andrew Gunn) به همراه مارک پلت (Marc Platt) و کریستین بور (Kristin Burr) که به تازگی فیلم‌برداری Dora the Explorer را تمام کرده است، تهیه کننده‌‌های Cruella هستند.

استون، نقش کروئلا د ویل (Cruella De Vil) که شخصیت بدنام و شرور فیلم از داستان اصلی است را در اوایل سال ۱۹۸۰ بازی می‌کند.

د ویل اولین بار در انیمیشن کلاسیک سال ۱۹۶۱ «۱۰۱ سگ خالدار» دیده شد و سرپرست یک خانه‌ی مد بود. فیلم I, Tonya از گیلسپی، که در سال ۲۰۱۷ اکران شد، نامزد جایزه‌ی اسکار شد و الیسون جنی (Allison Janney) برای این فیلم برنده‌ی جایزه‌ی بهترین نقش مکمل زن شد.

گیلسپی فرد با استعدادی است و در دیزنی نیز خوب کار کرده است و کارگردانی فیلم‌های The Finest Hours و Million Dollar Arm را برای این استودیو بر عهده داشته است. از دیگر کارهای او می‌توان به فیلم Fright Night در سال ۲۰۱۱ و Lars and the Real Girl اشاره کرد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.