شبکه هولو ۲ سریال در دنیای مشترک رمان‌های جان گریشام می‌سازد

5 December 2018 - 14:00

شبکه هولو (Hulu) در حال کار روی دو سریال در دنیای مشترک رمان‌های جان گریشام (John Grisham) است که از روی دو رمان معروف این نویسنده یعنی The Rainmaker «دلال بیمه» و Rogue Lawyer «وکیل یاغی» اقتباس شده‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این دو سریال قرار است به صورت مستقل یا همزمان نمایش داده شوند. خط داستانی سریال‌ها با هم تداخل پیدا می‌کند، که شامل اشتراک شخصیت‌ها می‌شود، و مخاطبان می‌توانند یکی از دو سریال را برای تماشا انتخاب کنند یا هردوی آن‌ها را تماشا کنند.

نویسندگی سریال‌های «دلال بیمه» و «وکیل یاغی» برعهده‌ی مایکل سایتزمن (Michael Seitzman) و جیسون ریچمن (Jason Richman) است که در کنار گریشام و کریستینا دیویس (Christina Davis) تهیه‌کنندگی اجرایی سریال‌ها را نیز برعهده دارند. این پروژه‌ها توسط ABC Signature Studios تولید می‌شوند.

رمان «دلال بیمه» قبلا در یک فیلم سینمایی توسط فرانسیس فورد کاپولا (Francis Ford Coppola) اقتباس شده است که در آن مت دیمون (Matt Damon)، میکی رورک (Mickey Rourke)، دنی دویتو (Danny DeVito)، کلیر دینز (Claire Danes)، جان وویت (Jon Voight) و مری کی پلیس (Mary Kay Place) حضور داشتند. آن فیلم یک نامزدی جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای جان وویت به ارمغان آورد.

یک اقتباس دیگر از آثار گریشام که این ماه از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد The Innocent Man «مرد بی‌گناه» نام دارد، که از روی پرفروش‌ترین رمان غیرتخیلی این نویسنده اقتباس شده است. تمرکز این مستند شش قسمتی روی دو قتل در شهر کوچک ایدا در اکلاهما در دهه ۸۰ میلادی و وقایع پس از آن قتل‌ها است. این سریال به کارگردانی کلی توییل (Clay Tweel) در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.