مجری مراسم اسکار ۲۰۱۹ مشخص شد

5 December 2018 - 14:03

کوین هارت (Kevin Hart) که قبلا از سوی خبرگزاری ددلاین بعنوان مجری نود و یکمین دوره جوایز اسکار اعلام شده بود، خبر اجرای این مراسم را رسما تایید کرد. او چهارمین آفریقایی-آمریکایی است که این مراسم را اجرا می‌کند، ریچارد پریور (Richard pryor)، ووپی گلدبرگ (Whoopi Goldberg) و کریس راک (Chris Rock) افرادی هستند که قبل از او اجرای اسکار را برعهده داشتند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هارت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

سال‌ها این سوال از من می‌شد که اگر روزی مجری اسکار شوم چکار میکنم و پاسخ من همیشه یه چیز بوده… این فرصت و شانس بزرگی برای یک کمدین است و زمانش که برسد اتفاق می‌افتد. با نهایت خوشحالی اعلام می‌کنم که مجری سال آینده اسکار من هستم.

آکادمی هنر و علوم تصاویر متحرک نیز این خبر را تایید کرده است. آکادمی اسکار خبر تعیین مجری را به تعویق انداخت و با اینکه ایده‌ی چند مجری بودن مراسم را داشتند، نهایت به حضور این کمدین اکتفا کردند.

جان بیلی (John Bailey) مدیر آکادمی و دان هادسون (Dawn Hudson) و تیم تولید جدید سعی دارند این مراسم را ظرف سه ساعت اجرا کنند. هارت، یکی از کمدین‌های مشهور هالیوود می‌تواند مخاطب این مراسم را افزایش دهد.

هارت همیشه از علاقه‌اش برای انجام اینکار گفته است. سال ۲۰۱۶ روی فرش قرمز از او درباره مجری‌گری اسکار پرسیده شد و او گفت: هروقت زمانش باشه، اتفاق میفته.

دو سال گذشته جیمی کیمل این مراسم را اجرا کرد و مایکل دو لوکا و جنیفر تاد تولید آن را برعهده داشتند.

مراسم اسکار ۲۰۱۹، بیست و چهارم فوریه ۲۰۱۹ از شبکه ABC پخش خواهد شد و نامزدهای این مراسم ۲۲ ژانویه اعلام می‌شوند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.