مذاکرات سازنده‌ی Divergent برای ساخت اسپین آفی از فیلم “G.I.Joe” با محوریت شخصیت Snake Eyes

5 December 2018 - 16:00

رابرت شونتکه (Robert Schwentke)، که ساخت دو سری از فیلم‌های اکشن/علمی-تخیلیِ Divergent (سنت شکن) را در کارنامه دارد، پیشنهاد همکاری‌ای مبتنی بر هدایت اسپین آفی از فیلم G.I. Joe (جی.آی.جو) با محوریت شخصیت شناخته شده‌اش؛ اسنیک آیز (Snake Eyes) را از سوی استودیو پارامونت پیکچرز دریافت کرده است. لطفا در ادامه این خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

ایوان اسپیلیتوپولوس (Evan Spilitopoulos)، نویسنده‌ی Beauty and the Beast (دیو و دلبرِ) سال ۲۰۱۷ و The Huntsman: Winter’s War (شکارچی: جنگ زمستانِ) سال ۲۰۱۶، فیلمنامه‌ی این اسپین آف را نوشته است. نامِ برایان گلدنر (Brian Goldner) نیز در میان تهیه‌کنندگان این اثر که بر اساس خط اسباب بازی‌های هزبرو (Hasbro) خلق شده است، دیده می‌شود.

“اسنیک آیز” یک کماندو نینجای آرام است که اولین بار در سال ۱۹۸۰ و در بازسازی خط اسباب بازیِ بخشی از کامیک‌های مارول و هزبرو که با نام G.I. Joe: A Real American Hero (جی‌.آی. جو: یک قهرمان آمریکایی واقعی) دوبله شد، ظاهر شد. این شخصیت، که تماما سیاه پوش است، هیچگاه چهره‌اش را به نمایش نگذاشته است و هیچوقت نیز سخن نگفته است. او در ارتش و در میان گروهی ضد تروریسی صف آرایی کرده است و بسرعت به عنوان مشهور ترینِ جنگجوی گروه شناخته شد. او رابطه ویژه‌ای با اسکارت؛ که برای مدتی تنها عضو زنِ گروه بود، داشت. اسنیک آیز گاهی اوقات دست به ماموریت‌های فردی می‌زند که در آن‌ها فقط گرگش، تیمبر (Timber) را به همراه خود می‌برد. دشمن قسم خورده‌ی او استورم شادو (Storm Shadow) است؛ نینجایی که دست بر قضا برادر خونی او نیز هست.

شونتکه بیشتر برای ساخت اولین سری از فیلم‌های تریلر اکشنِ RED (رد) شناخته می‌شود اما از دیگر فیلم‌های معتبر وی می‌توان به Flightplan (نقشه پرواز) R.I.P.D (آر.آی.پی.دی) و Divergent (سنت شکن) اشاره نمود. شونتکه به تازگی نیز فیلم The Captain (کاپیتان) را کارگردانی کرده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.