فصل دوم My Brilliant Friend از شبکه HBO

5 December 2018 - 17:33

شبکه HBO و کمپانی RAI فصل دوم سریال نمایشی My Brilliant Friend (دوست درخشان من) را از سر گرفته‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل اول هشت اپیزودی نمایش بر اساس کتاب پرفروش النا فرانت (Elena Ferrant) با همین نام است که این کتاب در واقع اولین کتاب از مجموعه کتاب‌های چهار گانه اوست که توسط Europa Editions در آمریکا منتشر شد. فصل دوم نیز بر اساس دومین کتابش از این مجموعه یعنی The Story of a New Name (داستان یک نام جدید) است.

کاسی بلویز (Casey Bloys) رئیس برنامه‌ریزی شبکه HBO گفت:

از این‌که داستان حماسی فرانت این‌قدر قدرتمند در میان بیننده‌ها و منتقدین طنین انداز شده است بسیار خوشحالیم، و مشتاقانه منتظر تماشای سفر دنباله دار النا و لیلا هستیم.

فابریزیو سالینی (Fabrizio Salini) مدیر عامل کمپانی RAI نیز عنوان کرد:

کمپانی ما از موفقیت فوق‌العاده My Brilliant Friend به شدت احساس غرور می‌کند.این نقطه عطف مهمی‌ست که مسئولیت ما را برای تمرکز بر تولید مشترک بین‌المللی و هم‌چنین استعداد ارزش‌مند ایتالیایی زیاد می‌کند.

لورنزو میلی (Lorenzo Mieli) مدیر عامل استودیوی Wildside که یکی از تهیه‌کنندگان سریال (در کنار سایر تهیه‌کنندگان مثل ماریو جیانانی و دومنیکو پروکاسی) نیز هست، افزود:

ما به شدت افتخار می‌کنیم به این‌که این داستان قرار است تماشاگران سراسر دنیا را باز هم مجذوب کند. ما حتی احساس غرور بیشتری می‌کنیم از این‌که چنین نتیجه‌ای حاصل خلاقیت، بصیرت و تعهد مشتاقانه تیمی از حرفه‌ای‌های ایتالیای مستعد و فوق‌العاده به رهبری ساوریو کوزتانزو (Saverio Costanzo) است.

سریال My Brilliant Friend داستان النا گرکو (Elena Greco) و مهم‌ترین دوست زندگی‌اش است. النا با رافائلا کرولو (Raffaella Cerullo)، که همیشه لیلا (Lila) صدایش میزند، در سال ۱۹۵۰ در سال اول دبستان آشنا شد. داستان این دو که در ناپل در فضایی جذاب و پر خطر طراحی شده است تا آن‌جایی پیش می‌رود که به بیش از ۶۰ سال از زندگیشان می‌پردازد و از راز زندگی لیلا، دوست درخشان النا و به نوعی هم بهترین دوستش و هم بدترین دشمنش، پرده برمی‌دارد.

در هشت اپیزود فصل اول که در ایتالیا فیلم‌برداری شد، ستاره‌های تازه کاری مثل الیسا دل جنیو (Elisa Del Genio) و لودوویکا ناستی (Ludovica Nasti) نقش کودکی‌های النا و لیلا را بازی می‌کنند در حالی‌که مارگریتا مازوکو (Margherita Mazzucco) و گایا گیریس (Gaia Girace) نیز نوجوانی این دو کاراکتر را بازی می‌کنند.

این سریال نمایشی از HBO، RAI FICTION و TIMVISION در روز یکشنبه ۱۸ نوامبر پخش شد، و به دنبال آن اپیزود دومش روز دوشنبه ۱۹ نوامبر، و همین‌طور سایر اپیزودها در یکشنبه‌ها و دوشنبه‌های بعدی به ترتیب پخش شدند، و نهایتا هم فصل پایانی سریال در ۱۰ دسامبر پخش گردید.

سریال My Brilliant Friend، وابسته به HBO-RAI FICTION و TIMVISION، بر اساس رمان پر فروشی به همین نام، اولین کتاب از مجموعه کتاب‌های چهار گانه النا فرانت است که توسط یوروپا ادیشنز در آمریکا چاپ شد. تهیه و تولید سریال را کمپانی ‌های Wildside-Fandango انجام می‌دهد، که در واقع لورنزو میلی و ماریو جیانانی (Mario Gianani) به نمایندگی از Wildside و دومنیکو پروکاسی (Domenico Procacci) به نمایندگی از Fandango، با هم‌کاری RAI FICTION، TIMVISION و HBO Entertainment و هم‌چنین با همکاری تولید Media تهیه‌کنندگی سریال را عهده‌دار هستند. تمام اپیزود‌ها را ساوریو کوزتانزو کارگردانی می‌کند. النا فرانت، فرانسسکو پیکولو (Francesco Piccolo)، لورا پائولوسی (Laura Paolucci) و ساوریو کوزتانزو داستان و فیلم‌نامه را می‌نویسند. پائولو سورنتینو (Paolo Sorrentino) و جنیفر اسچر (Jennifer Schuur) تهیه کنندگان اجرایی هستند‌. توزیع‌کنندگان بین‌المللی کار نیز فریمانتل (Fremantle) و کمپانی RAI هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.