پیوستن توبی کبل به سریال جدید ام نایت شیامالان با همکاری اپل

5 December 2018 - 23:00

سریال جدید اپل (Apple) که ام نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد بازیگر جدیدی را به گروه بازیگران خود اضافه کرده است. توبی کبل (Toby Kebbell) قرار است نقش شان ترنر، همسر دوروتی با بازی لورن آمبروز (Lauren Ambrose) را بازی کند. روپرت گرینت (Rupert Grint) نیز قرار است یک نقش مهم را در این سریال بازی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال بدون نام ۱۰ اپیزود یک ساعته خواهد داشت و شیامالان اپیزود اول آن را کارگردانی خواهد کرد. بلایندینگ اج پیکچرز شرکت متعلق به شیامالان تهیه‌کنندگی سریال را برعهده دارد. شیامالان، اشوین راجان (Ashwin Rajan)، جیسون بلومنتال (Jason Blumenthal)، تاد بلک (Todd Black)، استیو تیش (Steve Tisch) و تیلور لیتام (Taylor Latham) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

شیامالان تهیه‌کننده اجرایی سریال درام معمایی Wayward Pines «ویوارد پاینز» بود که در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ از شبکه فاکس (Fox) پخش شد و به تازگی کنسل شده است. شیامالان پس از موفقیت با فیلم ترسناک هیجانی Split «شکافته» و حالا حمایت کامل اپل، ممکن است بتواند دومین شانس خود در تلویزیون را بهتر از قبل عملی کند.

تونی بسگالوپ (Tony Basgallop) سازنده‌ی این سریال تجربه‌ی زیادی در نوشتن سریال‌های هیجانی و معمایی داشته است. از کارهای قبلی او می‌توان به Berlin Station «ایستگاه برلین» و Inside Men «مردان نفوذی» اشاره کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.