نیکول کیدمن برای بازی در فیلم Boy Erased برنده جایزه بهترین‌های سینمای استرالیا شد

6 December 2018 - 09:00

نیکول کیدمن (Nicole Kidman) برای بازی در فیلم Boy Erased «پسر پاک شد» برنده‌ی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی استرالیا شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کیدمن در این فیلم نقش یک مادر مذهبی را بازی می‌کند که پسرش (با بازی لوکاس هجز (Lucas Hedges)) را مجبور می‌کند به برنامه درمانی کلیسا بپیوندد. این فیلم براساس خاطرات جرارد کانلی (Garrard Conley) و توسط جوئل اجرتون (Joel Edgerton) ساخته شده است. اجرتون نیز در این مراسم برنده‌ی جایزه بهترین فیلم‌نامه‌ی اقتباسی شد.

اما برنده‌ی بزرگ این مراسم فیلم وسترن Sweet Country «سرزمین شیرین» ساخته‌ی وارویک تورنتون (Warwick Thornton) بود که برنده‌ی شش جایزه از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای همیلتون موریس (Hamilton Morris) شد. «سرزمین شیرین» روایت شده در مرز شمالی استرالیا در دهه ۲۰ میلادی،‌ داستان یک مزرعه‌دار بومی را دنبال می‌کند که وقتی برای دفاع از خودش به یک مرد سفیدپوست تیراندازی می‌کند توسط قانون تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

انگوری رایس (Angourie Rice) برای بازی در فیلم درام کمدی Ladies in Black «بانوان سیاه‌پوش» ساخته‌ی بروس برسفورد (Bruce Beresford) جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را برد. سیمون بیکر (Simon Baker) بازیگر سریال محبوب Mentalist «منتالیست» برای بازی در فیلم درام موج‌سواری Breath که کارگردانی آن را نیز برعهده داشت، برنده‌ی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

در بخش تلویزیونی، هانا گادزبی (Hannah Gadsby) برای استندآپ کمدی Nanette برنده‌ی جایزه بهترین بازیگر زن شد. سریال درام جنایی Mystery Road و فیلم تلویزیونی Riot در بخش تلویزیونی غوغا کردند و هرکدام سه جایزه بردند. Mystery Road برنده‌ی جایزه بهترین سریال درام، و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و زن برای وین بلیر (Wayne Blair) و دبورا میلمن (Deborah Mailman) شد. Riot نیز برنده‌ی جایزه‌ بهترین فیلم تلویزیونی، و بهترین بازیگر مرد و زن برای دیمون هریمن (Damon Herriman) و کیت باکس (Kate Box) شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.