جسیکا لنگ به سریال The Politcian ساخته‌ی رایان مورفی پیوست

6 December 2018 - 09:00

جسیکا لنگ (Jessica Lange) بازیگر برنده جایزه اسکار برای بازی در یک نقش اصلی به سریال کمدی سیاسی The Politcian «سیاست‎‌مدار» ساخته‌ی رایان مورفی (Ryan Murphy) پیوست. این سومین همکاری بین لنگ و مورفی پس از سریال‌های American Horror Story «داستان ترسناک آمریکایی» و Feud «دشمنی» خواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

به جز لنگ، دیلان مک‎درموت (Dylan McDermott) در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود جنیوری جونز (January Jones) قرار است در این سریال نقش همسر او را بازی کند. در سریال The Politcian همچنین بن پلت (Ben Platt)،‌ زوئی دویچ (Zoey Deutch)، لوسی بوینتون (Lucy Boynton)، لورا دریفوس (Laura Dreyfuss) و رانه جونز (Rahne Jones) حضور دارند.

به جز اینکه سریال The Politcian قرار است مسائل اجتماعی سیاسی جامعه را تفسیر کند چیز دیگری از آن نمی‌دانیم. این سریال توسط رایان مورفی و همکاران همیشگی او یعنی برد فالچوک (Brad Falchuck) و ایان برنن (Ian Brennan) ساخته می‌شود. البته گفته می‌شود تمرکز سریال روی شخصیت پلت یعنی پیتون است، یک آدم ثروتمند با گرایشات سیاسی. هر فصل از The Politcian که از هم‌اکنون قرار است دو فصل آن ساخته شود، روی رقابت‌های سیاسی مختلفی که پیتون درگیر آن‌هاست تمرکز می‌کند.

رایان مورفی کارگردانی قسمت پایلوت سریال را برعهده دارد. ایان برنن توسط مورفی و فالچوک به این پروژه اضافه شد و احتمالا به همراه آن‌ها ساخت سریال را برعهده دارد. جدیدترین همکاری مورفی و فالچوک سریال ۹۱۱ شبکه فاکس (Fox) است که چهارمین همکاری آن‌ها محسوب می‌شود.

The Politician دومین سریال اریجینال مورفی است که در نتفلیکس (Netflix) پخش خواهد شد. اولین همکاری مورفی با نتفلیکس سریال Ratched پیش‌درآمد فیلم One Flew Over the Cuckoo’s Nest «دیوانه از قفس پرید» است که در آن سارا پلسون (Sarah Paulson) نقش نسخه جوان پرستار بی‌رحم رچد را بازی خواهد کرد. قرارداد مورفی با فاکس اواخر امسال به پایان می‌رسد، بنابراین همه منتظرند ببینند عاقبت او چه خواهد شد. حالا که مورفی دو سریال در دست ساخت برای نتفلیکس دارد، احتمالا پس از پایان قراردادش با فاکس به همکاری با نتفلیکس ادامه خواهد داد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.