اولین پوستر از فیلم سینمایی بی‌نامی منتشر شد

6 December 2018 - 10:15

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، پوستر فیلم سینمایی “بی‌نامی” به کارگردانی علیرضا صمدی و تهیه‌کنندگی مجیدرضا بالا این روزها در حالی که ۱۰ روز به اکران آن در تمامی سینماهای کشور باقی نمانده است، توسط محمد روح‌الامین طراحی شده و در صفحات مجازی منتشر گردیده است همچنین فیلم‌نامه‌ی بی‌نامی نوشته‌ی مشترک فرهاد مهندس‌پور و علیرضا صمدی است. طبق گفته‌های این دو نویسنده، نوشتن فیلمنامه حدود یکسال زمان برده است.

این فیلم جز یکی از آثار متفاوت سینمای ایران محسوب می‌شود که در آن فضاسازی و نقش آفرینی‌های متفاوتی را شاهد هستیم.

این فیلم که در سال ۹۵ روند تولید آن آغاز گردیده بود، خود را برای نمایش در سی و پنجمین دوره از جشنواره فیلم فجر آمده کرده بود. تهیه کننده این فیلم درباره آن گفته است:

این فیلم روایتگر داستان زن و شوهری است که سالها پیش دانشجوی تئاتر بودند و با هم ازدواج می‌کنند و در یک کافی شاپ مشغول به کار می‌شوند، اما بر حسب اتفاق یکی از همکاران آنها گم می‌شود. قهرمان قصه به بهانه یافتن او به دنبال خود نیز در گذشته می‌گردد و سعی می‌کند از یک بحران خارج شود. نقش این زن و شوهر را باران کوثری و حسن معجونی بازی می‌کنند.

علیرضا صمدی کارگردان جوان خوش آتیه است که سالها در تلویزیون کار کرده است البته فیلمنامه هم به دلیل برخورداری از یک محتوای خوب باعث شد همکاری خوبی با هم داشته باشیم. به نظرم این فیلم می‌تواند ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند.

علیرضا صمدی طی مصاحبه‌های خود با خبرگزاری‌ها درباره فیلم خود این طور گفته است:

در این فیلم سعی کرده‌ام تا از نظر فنی ایده‌های نو داشته باشم و حتی گریم‌های متفاوتی را برای شخصیت‌پردازی دقیق‌تر و بیشتر کار کرده‌ایم. سعی من این بوده که آدمهای طبقه‌ی متوسط و چالش‌های زندگی آنها را که بدنه‌ی شهرنشینی در دنیای مدرن است مورد بررسی قرار دهم.

بازیگران فیلم باران کوثری، حسن معجونی، پوریا رحیمی سام، هوشنگ قوانلو، شهروز دل افکار، مهتاب ثروتی، علی باقری، رضا افشار و محمود نظرعلیان هستند.

در خلاصه داستان این فیلم این طور آمده است:

داستان فیلم این طور شروع می‌شود که چند روز مانده به تولد چهل سالگى امیر، اتفاقاتى او را وارد بحران بزرگى مى‌کند؛ بحرانى که او را به جست‌وجو وا مى‌دارد.

این فیلم به سرگروهی سینما ایران اکران خواهد شد و موسسه سینمایی راه عرفان با مدیریت محسن مسافرچی پخش آن را بر عهده دارد.

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.