فیلم سینمایی سوء تفاهم از ۵ دی ماه به نمایش در می‌آید

6 December 2018 - 14:15

به گزارش سینماگیمفا (سینمافارس)، فیلم سینمایی “سوء تفاهم” به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی در سال ۹۶ تمامی روند تولید آن انجام شده است و محصول  سازمان هنری رسانه‌ای اوج  می‌باشد.

این فیلم سینمایی که در ژانری اجتماعی ساخته شده است قصه‌ یک گروگان‌گیری است. همه چیز واقعی است و بر اساس واقعیت پیش می‌رود تا اینکه این حادثه سوء تفاهم به نظر می‌رسد. داستانی پر از ابهام! تا جایی که دیگر تشخیص واقعیات و خیال ناممکن جلوه می‌کند.

کارگردان این اثر، در کارنامه حرفه‌ای خود در بخش‌های کارگردانی، نویسندگی، تهیه‌کنندگی و طراحی لباس و دکور  نیز دستی بر عمل داشته است. او فیلم‌هایی همچون بوف کور، قاعده بازی، آلزایمر، دیوانه‌ای از قفس پرید، زشت و زیبا، هبوط را در سابقه کاری خود در بخش کارگردانی دارد.

فیلمبرداری این اثر ابتدا در جنوب تهران آغاز شد و بعد از آن به لوکیشن اصلی فیلم در خیابان طالقانی تهران منتقل شد.

او با آخرین اثر خود به نام “سوء تفاهم” در سی و ششمین دوره از جشنواره فیلم فجر شرکت کرد.

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند عبارتند از: مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، هانیه توسلی، اکبر عبدی، مهدی فخیم زاده و پژمان جمشیدی.

تهیه‌کننده این اثر درباره وضعیت اکران فیلم خود پیشتر گفته بود:

احساس کردیم که زمان فیلم تا حدی زیاد است که حدود ده دقیقه از زمان فیلم را کاهش دادیم و این فیلم در نوبت اکران قرار دارد.

به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی “سوء تفاهم” از ۵ دی ماه سال ۹۷ این فیلم در تمامی سینماهای سراسر کشور به نمایش در خواهند آمد.

این فیلم پس از اکران در سی و ششمین دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر بسیار مورد بازخوردهای مختلف مخاطبان و منتقدان قرار گرفت و پژمان جمشیدی در این فیلم برای نقش‌آفرینی کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده بود.

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.