گلدن گلوب ۲۰۱۹ را با اجرای اندی سمبرگ و ساندرا اوه شاهد خواهید بود

6 December 2018 - 14:30

ساندرا اوه (Sandra Oh) و اندی سمبرگ (Andy Samberg) بعنوان مجریان مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۹ انتخاب شده‌اند. تهیه‌کنندگانی همچون Hollywood Foreign Press Association, Dick Clark Productions و NBC اعلام کردند هفتاد و ششمین دوره از مراسم جوایز گلدن گلوب ششم ژانویه (۱۶ دی)، ۳۲ روز دیگر، برگزار می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این خبر درست یک روز بعد از خبرِ انتخاب کوین هارت (Kevin Hart) بعنوان مجری نود و یکمین دوره مراسم جوایز اسکار منتشر شد. پل تلگدی (Paul Telegdy) و جورج چیکس (George Cheeks)، مدیران بخش سرگرمی NBC در بیانیه‌ای اظهار داشتند:

ساندرا و اندی بهترین گزینه‌های اجرای این مراسم هستند. آن‌ها جذابیت، منطق و استایل به این مراسم داده و قطعا شب فراموش‌نشدنی را برای مهمانان رقم خواهند زد.

سمبرگ و اوه هردو سال فوق‌العاده‌ای در سال ۲۰۱۸ در تلویزیون داشتند. اوه در سریال مهیج و جاسوسی Killing Eve از شبکه بی‌بی‌سی آمریکا حضور داشت که نقش مامور MI5 را بازی کرد که به دام قاتلی به نام ویلنل افتاده بود. سمبرگ از سال ۲۰۱۳ مشغول ایفای نقش در کمدی بروکلین ۹.۹ بوده که امسال توسط شبکه فاکس کنسل شد و فصل ششم آن از شبکه NBC پخش خواهد شد.
مدیر HFPA، مهر تاتنا (Meher Tatna) در بیانیه‌ای اعلام داشت:

به ساندرا اوه و اندی سمبرگ، مجریان مهمانی سال هالیوود، تبریک گفته و از حضور آن‌‌ها در این مراسم بسیار خوشحالیم. این دو استعداد و توانایی‌های خود را در عرصه فیلم و تلویزیون به نمایش گذاشته و بی‌صبرانه منتظریم تا آن‌ها را روی صحنه ببینیم.

مراسم گلدن گلوب که مراسمی مختص فیلم و تلویزیون است، نامزدهای انتخابی امسال را روز پنجشنبه، ششم دسامبر (امروز) توسط اعلام خواهد کرد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.