اولین تصاویر از لباس مخفی‌کاری مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Far From Home

6 December 2018 - 16:00

اولین تصاویر از لباس مخفی‌کاری مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» منتشر شد. تام هالند (Tom Holland) اوایل امسال لباس اصلی مرد عنکبوتی در این فیلم را به نمایش گذاشت، که بیشتر شبیه لباس فیلم Homecoming «بازگشت به خانه» بود به جز اینکه بخش‌های آبی آن به رنگ مشکی درآمده بود. اما لباس مخفی‌کاری کاملا با آن لباس فرق دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هنوز مشخص نیست چرا مرد عنکبوتی لباسی متفاوت در فیلم جدید می‌پوشد، اما پوشیدن لباس‌های جدید چیزی است که در این فرنچایز ریبوت شده کاملا عادی است. لباس‌های پیتر نشانگر خطرات دنیایی است که او در آن حضور دارد. در مورد «بازگشت به خانه» او در حال الگو گرفتن از تونی استارک بود، و یک لباس پرقدرت و با تکنولوژی بالا می‌پوشید. در Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» او لباس آیرون اسپایدر را پوشید چون در این فیلم باید با تمام قوا ظاهر می‌شد. شاید به این لباس مخفی‌کاری نگاه کنید و فکر کنید پوشیدن آن به دلیل بازگشت پیتر به زمین است، اما این نکته را فراموش نکنید که ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) در این فیلم در نقش نیک فیوری حضور دارد. اگر به این فکر کنید که نیک فیوری چه لباسی به پیتر می‌دهد، این لباس مخفی‌کاری کاملا گزینه‌ی مناسبی است.

همچنین این کار تغییر ریتم خوبی برای مرد عنکبوتی است. لباس استارک با گجت‌های زیادش خیلی جالب بود، اما مرد عنکبوتی را بیش از حد قدرتمند کرده بود، برای همین خط داستانی اصلی «بازگشت به خانه» این بود که پیتر بفهمد قدرت او از گجت‌هایش نیست، بلکه از درون خودش است و او حتی بدون آن لباس پرقدرت می‌تواند مرد عنکبوتی باشد. به نظر می‌آید «دور از خانه» این قضیه را جدی‌تر کرده و به پیتر لباسی داده که تکنولوژی پایینی دارد، که شاید دلیل آن نیازهای او در اروپا باشد، که بیشتر فیلم در آن‌جا اتفاق می‌افتد.

تصاویر این لباس مخفی‌کاری را در زیر مشاهده می‌کنید. «مرد عنکبوتی: دور از خانه» در تاریخ ۵ ژوئیه ۲۰۱۹ اکران می‌شود و در آن همچنین زندایا (Zendaya)، جیکوب باتالون (Jacob Batalon)، جان فاورو (Jon Favreau)، ماریسا تومی (Marisa Tomei)، کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders)، انگوری رایس (Angourie Rice)، مارتین استار (Martin Starr)، جی بی اسموو (JB Smoove) و جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) حضور دارند.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.