احتمال پیوستن تیفانی هدیش به ریبوت زن‌محور سری فیلم Jump Street

6 December 2018 - 17:00

تیفانی هدیش (Tiffany Haddish) در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین نام‌های سینما در ژانر کمدی است و حالا قرار است این بازیگر فیلم Girls Trip «سفر دختران» در ریبوت زن‌محور سری فیلم Jump Street «خیابان جامپ» محصول سونی (Sony) بازی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

رادنی راتمن (Rodney Rothman) نویسنده‌ی فیلم ۲۲Jump Street نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده دارد، در حالی که فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) نیز به عنوان تهیه‌کننده بازمی‌گردند. می‌دانیم به چه چیزی فکر می‌کنید. آیا هدیش با ۳۹ سال سن برای بازی در نقش یک پلیس مخفی که به یک دبیرستان نفوذ می‌کند مناسب است؟ بله چون او قرار است در این فیلم نقش یک معلم را بازی کند، که می‌خواهد خودش را جای مادر یکی از دانش‌آموزان جا بزند.

همچنین منابع آگاه خبر می‌دهند اوکوفینا (Awkwafina) در صدر لیست سونی برای این فیلم قرار دارد، و تهیه‌کنندگان این ریبوت به دلیل موفقیت Crazy Rich Asians «آسیایی‌های خرپول» به حضور او در این فیلم تمایل دارند. اوکوفینا همچنین قرار است نقشی در دنباله‌ی فیلم Jumanji «جومانجی» محصول سونی داشته باشد.

صرف نظر از اینکه چه کسی نقش مقابل هدیش را بازی می‌کند، سونی قصد دارد فرنچایز Jump Street را حول این بازیگر محبوب بسازد. هدیش به تازگی در فیلم کمدی Night School «مدرسه شبانه» در کنار کوین هارت (Kevin Hart) حضور داشته است که در باکس‌آفیس جهانی ۱۰۰ میلیون دلار فروش داشت. هدیش خودش را به عنوان بازیگر توانمندی در ژانر کمدی اثبات کرده است، و کاملا منطقی است که سونی برای این فرنچایز بزرگ به او اعتماد کند – چیزی که هدیش تاکنون در رزومه‌ی پربار خودش نداشته است، مگر اینکه صداپیشگی او در انیمیشن‌های The LEGO Movie «فیلم لگو» و The Secret Life of Pets «زندگی پنهان حیوانات خانگی» را در نظر نگیریم. ایده‌ی هم‌بازی شدن او با کمدین موفقی مثل اوکوفینا کاملا هیجان‌انگیز است، و امیدواریم سونی بتواند به روش مناسبی فرنچایز Jump Street را با همراهی این دو ریبوت کند.

سونی مدتی است به دنبال جذب مخاطبان زن با فیلم‌های زن‌محور است و ریبوت Jump Street به فیلم‌های Charlie’s Angels «فرشتگان چارلی» و Little Women «زنان کوچک» در تقویم سونی اضافه می‌شود. سانفورد پانیچ (Sanford Panitch) در مصاحبه‌ای اعلام کرده است:

ما کمدی‌های مردانه‌ی زیادی داشته‌ایم. فیلم‌نامه‌ی این فیلم هم بامزه و جالب است و تازگی و طراوت خاصی دارد.

سونی برنامه‌اش برای ادغام فرنچایزهای Jump Street و Men in Black «مردان سیاه‌پوش» را رها کرده است، چون آن فرنچایز هم ریبوت مخصوص خودش را سال آینده با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) و تسا تامپسون (Tessa Thompson) اکران خواهد کرد.

هدیش به زودی در فیلم درام جنایی The Kitchen «آشپزخانه» در کنار ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) و الیزابت ماس (Elisabeth Moss) حضور خواهد یافت. او همچنین در فیلم کمدی Limited Partners «شرکای محدود» در مقابل رز بیرن (Rose Byrne) بازی خواهد کرد.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.