انتخاب کارگردان فیلم ۴۷Meters Down برای کارگردانی ریبوت Resident Evil

6 December 2018 - 17:30

نویسنده و کارگردان ریبوت فرنچایز Resident Evil «رزیدنت اویل» که جیمز وان (James Wan) تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد و براساس بازی‌های ویدیویی محبوبی به همین نام ساخته می‌شود مشخص شد. یوهانس رابرتز (Johannes Roberts) که فیلم ترسناک و موفق ۴۷Meters Down را در سال ۲۰۱۷ ساخته بود، برای نویسندگی و کارگردانی این ریبوت انتخاب شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در ماه مه ۲۰۱۷ بود که اعلام شد ریبوتی برای این سری ساخته خواهد شد و جیمز وان برای تولید این پروژه اعلام آمادگی کرد. تولید این فیلم قرار است سال آینده با گروه بازیگران جدید آغاز شود.

آخرین فیلم سری قبلی «رزیدنت اویل» به کارگردانی پل دبلیو اس اندرسون (Paul W.S. Anderson) و با بازی همسرش میلا یوویچ (Milla Jovovich) در باکس‌آفیس داخلی فروشی ۲۷ میلیون دلاری داشت. البته این فیلم در باکس‌آفیس بین‌المللی ۲۸۵ میلیون دلار فروش داشت، که ۱۶۰ میلیون دلار آن متعلق به باکس‌آفیس چین بود. این فیلم با بودجه‌ی ۴۰ میلیون دلاری در کل به فروش ۳۱۲ میلیون دلاری دست یافت.

کل فیلم‌های «رزیدنت اویل» براساس سری بازی‌های ویدیویی محبوب شرکت کپکام (Capcom) تاکنون در باکس‌آفیس جهانی به فروش ۱.۲ میلیارد دلاری دست یافته‌اند، که این سری را به پرفروش‌ترین سری فیلم براساس بازی‌های ویدیویی تبدیل کرده است.

 منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.