عنوان ریبوت Men in Black مشخص شد: Men in Black international

6 December 2018 - 21:30

تا کنون، فیلم Men in Black (مردان سیاه پوش) به سادگی به ریبوت Men in Black یا اسپن آفِ Men in Black تشبیه شده کرده‌اند. اما ما دیگر از اینکه استودیو سونی پیکچرز چگونه می‌خواهد فرنچایز چهارم این سری فیلم را به نمایش بگذارد، بی‌خبر نیستیم. استیو وین تراب (Steve Weintraub) یکی از خبرنگارانِ کلایدر که در حیطه‌ی کامیک-کان در برزیل فعالیت می‌کند؛ یعنی جایی که سونی پیکچرز میزبانی برنامه‌ را در روز شنبه برعهده داشت، گزارش می‌دهد. گویا استیو درحالی‌که داشت در صحنِ مربوط به مراسم می‌چرخید، به غرفه‌ای مربوط به فیلم Men in Black تحت عنوان: Men in Black International بر می‌خورد. همراهان گرامی سینما گیمفا لطفا در ادامه این خبر با همراه باشید.

این عنوان، خب، خیلی واضح و صریح است. اولین بار در سال ۱۹۹۷، ویل اسمیت (Will Smith) و تامی لی جونز (Tommy Lee Jones) در این فرنچایز که بری ساننفلد (Barry Sonnenfeld) کارگردانی آن را برعهده داشت، بازی می‌کردند. پس از آن، این فیلم با ساخت دو دنباله‌ی دیگر به کار خود ادامه داد، اما Men in Black International نسل جدیدی از ماموران را ارائه می‌دهد، البته با کمی مرتبط کردن موضوع آن با سری فیلم‌های قبلی آن؛ منتها این‌بار بدون اسمیت یا جونز.

کریس همسورث (Chris Hemsworth) و تسا تامپسون (Tessa Thompson) دو بازیگر اصلی فیلم جدید Men in Black هستند، این درحالی‌ است که گری گری (Gary Gray) نیز بر صندلی کارگردانی آن تکیه خواهد زد. همانطور که از عنوانِ فیلم برمی‌آید، گرچه تامپسون نقش یک مامور O از Men in Black 3 را که در زمان سفر کرده بازی می‌کند، اما داستان همجنان با محوریت یک مامور بین‌المللی دنبال خواهد شد.

از دیگر نام‌های بزرگ و تاثیر گذاری که در فهرست بازیگران این فیلم دیده می‌شود می‌توان به کمیل ناجیانی (Kumail Najiani)، ریف اسپل (Rafe Spall)، لیام نیسن (Liam Nesson)، و آخرین نفر ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)؛ که ما حدس می‌زنیم نقش منفی و شرورِ فیلم را بازی خواهد کرد، اشاره کنیم.

عکس‌های زیر را مشاهده فرمایید. Men in Black International در تاریخ ۱۴ ژوئن سال ۲۰۱۹ برای اولین بار روی پرده‌های نقره‌ای سینماهای معتبر جهان نقش خواهد بست.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.