بازیگر Black Panther از تام هلند در نقش اسپایدر من تعریف می‌کند

16 September 2016 - 10:00

پیش از اکران فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War)، طرفداران کامیک‌ بوک‌ها و دنیای مارول به شدت منتظر بودند تا قهرمانان خود را در رو به روی یکدیگر مشاهده کنند و از نبرد آن‌ها لذت ببرند اما جدا از شخصیت‌های اصلی فیلم مانند کاپیتان آمریکا، مرد آهنین (Iron Man) و بلک ویدو (Black Widow)، انتظارها برای دیدن شخصیت‌هایی چون پلنگ سیاه (Black Panther) با بازی Chadwick Boseman و اسپایدر من (Spider-man) با بازی تام هلند نیز بسیار بالا بود. برای خواندن ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

Chadwick Boseman به تازگی با ComicBook یک مصاحبه انجام داده است و در آن نظر خود را در مورد اسپایدر من و بازیگر نقش آن، تام هلند اعلام کرده است. Boseman می‌گوید که او نیز مانند همه طرفداران مشتاق است تا هلند را در فیلم Spider-Man: Homecoming مشاهده کند و بر خلاف قسمت‌های پیشین اسپایدر من، تام هلند وقت زیادی از خود را در دبیرستان می‌گذراند و برای بازی در این نقش بسیار مناسب است. Boseman توضیح می‌دهد:

او عالی است. من فکر می‌کنم که او عالی است. من نمی‌توانم برای دیدن او در فیلم صبر کنم. حس شوخ طبعی او، استایل خاص شخصیت و البته جوان بودن شخصیت، یک آغاز تازه برای چیزی است که من عاشق آن هستم.

همان طور که می‌بینید، Boseman به جوانی و حس شوخ طبعی بازیگر و شخصیت اشاره می‌کند؛ چیزی که در قسمت‌های اخیر اسپایدر من خیلی خوب ارایه نمی‌شد و شاید انتظارات طرفداران را آن طور که باید و شاید برآورده نمی‌کرد. تام هلند و البته اسپایدر من جدید با ثبات و حضور در فیلم‌هایی مانند Avengers: Infinity War یا فیلم مخصوص Spider-Man: Homecoming به خوبی می‌تواند به چهره‌ای ماندگار تبدیل شود.

در آخر بیایید به لاین آپ فوق‌العاده مارول نگاهی بیندازیم: Doctor Strange در ۴ ماه نوامبر سال جاری، Guardians of the Galaxy Vol. 2 در ۵ ماه مه سال آینده، Spider-Man: Homecoming در ۷ ماه جولای سال آینده، Thor: Ragnarok در ۳ ماه نوامبر سال آینده، Black Panther در ۱۶ ماه فوریه سال ۲۰۱۸، Avengers: Infinity War در ۴ ماه مه سال ۲۰۱۸، Ant-Man and the Wasp در ۶ ماه جولای سال ۲۰۱۸، Captain Marvel در ۸ ماه مارس سال ۲۰۱۸، Untitled Avengers در ۳ ماه مه سال ۲۰۱۹ اکران خواهند شد. عناوین نا مشخصی نیز پس از آن‌ها اکران می‌شوند.

منبع: screenrant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.