فلستی هافمن و آناستازیا فیلیپس در کمدی سیاه Tammy’s Always Dying حضور خواهند داشت

7 December 2018 - 10:30

فلستی هافمن (Felicity Huffman)؛ نامزد جایزه اسکار و آناستازیا فیلیپس (Anastasia Phillips) در Tammy’s Always Dying، که دومین تجربه‌ی کارگردانیِ امی جو جانسن (Amy Jo Johnson) می‌شود، هنرنمایی خواهند کرد. پیش از این جانسون در سریال Mighty Morphin Power Rangers (مایتی مورفین پاور رنجرز) و دو فیلم جایگزین آن، نقش پاور رنجر “کیمبرلی هارتِ” صورتی را بازی می‌کرد. لطفا در ادامه این خبر با سینما گیمفا همراه باشید‌.

در این کمدی سیاه که براساس فیلمنامه‌‌ای از جوان سارازن (Joanne Sarazen) ساخته خواهد شد، هافمن در نقش تمی، یک مادر کاریزماتیک و همچنان خود تخریبگرِ ۳۵ ساله ظاهر می‌شود. فیلیپیس نیز شخصیت کاترین، که پس از اینکه تشخیص داده می‌شود تمی مبتلا به سرطان است، نقشش به عنوان یک دخترِ حمایتگر تغییر می‌یابد، را ایفا می‌کند.

در نهایت کاترین در یک تاک شوی تلویزیونی استخدام می‌شود تا بتواند از پس ازینه‌های مراقبت از مادر بیچاره‌اش برآید و در جهت درمان به او کمک کند. اما تنها راهِ رهایی دختر، تبدیل می‌شود به مرگِ تمی. مشکل همینجاست: تمی نمی‌میرد!

جی آی پروداکشنز (JA Productions)، پلین اسپیک پیکچرز (Plainspeak Pictures) و پروسپرو پیکچرز (Prospero Pictures) فیلمبرداری این پروژه را در همیلتون، اونتاریو کلید خواهند زد. از بازیگران یه‌نام حاضر در این فیلم می‌توان به کلارک جانسون (Clark Johnson)، آرون اشمور (Aaron Ashmore)، کریستین بران (Kristian Bruun) و لارن هولی (Lauren Holly)، اشاره کرد.

کارگردان فیلم، جانسون به عنوان بازیگر در فیلم‌ Felicity (فلستی) و پیش از آن در اولین تجربه‌ی کارگردانی خودش؛ The Space Between نقش آفرینی کرده است.

فیلم Tammy’s Always Dying توسط جسیکا ادامز (Jessica Adams) هری چرنیاک (Harry Cherniak) تهیه کنندگی‌ می‌شود. مارتین کتز (Martin Katz)، کارن ووکی (Karen Wookey)، جوانی برشتین (Joannie Burstein)، هافمن و جانسون نیز از جمله تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

TAJJ Film Distribution فروش جهانی فیلم را زیر نظر خواهد داشت. هافمن توسط سازمان هنرمندان خلاق (Creative Artists Agency) معرفی شد. فیلیپس نیز توسط اسکار آبراهامز زیمل (Oscar Abraham Zimel) و موسسه‌اش معرفی شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.