انتشار پوستر جدید فیلم Shazam توسط زکری لی‌وای: فقط کلمه را بگو!

7 December 2018 - 13:00

زکری لی‌وای (Zachary Levi) در حساب اینستاگرام خودش پوستر جدید فیلم Shazam «شزم» را منتشر کرد و به طرفداران وعده داد تریلر جدید این فیلم در سال جدید میلادی منتشر خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

همه‌ی ما ابرقهرمانی درون خود داریم، فقط به کمی جادو نیاز است تا آن ابرقهرمان خودش را نشان دهد. در مورد شخصیت بیلی بتسون (با بازی اشر انجل (Asher Angel))، این نوجوان یتیم ۱۴ ساله با گفتن کلمه‌ی !SHAZAM به ابرقهرمانی بزرگسال به نام شزم (با بازی لی‌وای) تبدیل می‌شود. شزم از درون هنوز بچه است اما بدنی خدایی دارد، بنابراین همان کاری را با این قدرت‌ها می‌کند که هر نوجوان دیگری مایل است انجام دهد: لذت بردن از آن‌ها! آیا او می‌تواند پرواز کند؟ آیا دید اشعه ایکس دارد؟ آیا می‌تواند از دستانش صاعقه پرتاب کند؟ آیا می‌تواند از زیر امتحان مدرسه قسر در برود؟ شزم این قابلیت‌ها را با بی‌دقتی‌های بامزه‌ی یک بچه آزمایش می‌کند. اما او باید هرچه زودتر این قدرت‌ها را برای مبارزه با نیروهای مرگبار کنترل شده توسط دکتر تادئوس سیوانا (با بازی مارک استرانگ (Mark Strong)) به کنترل خودش درآورد.

در فیلم «شزم» بازیگرانی از جمله اشر انجل (Asher Angel) در نقش بیلی بتسون، جایمون هانسو (Djimon Hounsou) در نقش جادوگر، و مارک استرانگ (Mark Strong) در نقش دکتر تادئوس سیوانای شرور حضور دارند. در این فیلم همچنین جک دیلن گریزر (Jack Dylan Grazer) در نقش فرِدی بهترین دوست بیلی، مری؛ با بازی گریس فولتن (Grace Fulton)، دارلا؛ با بازی فیث هرمن (Faithe Herman)، یوجین؛ با بازی ایان چن (Ian Chen) و پدرو؛ با بازی جوان آرمند (Jovan Armand) اعضای خانواده‌ی بچه‌های یتیم هستند. کوپر اندروز (Cooper Anderws)، مارتا میلانز (Marta Milans) نقش ویکتور و روزا وازکز، والدین این بچه یتیم‌ها را بازی می‌کنند.

دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) خالق فیلم‌های Lights Out «در تاریکی» و Annabelle: Creation «آنابل: آفرینش» کارگردانی این فیلم را برای استودیوی New Line Cinema برعهده دارد و پیتر سفران (Peter Safran) تهیه‌کننده‌ی فیلم است. نوشتن فیلمنامه‌ی «شزم» برعهده‌ی هنری گیدن (Henry Gayden) و درن لمکه (Darren Lemke) بوده است.

شخصیت شزم که در سال ۱۹۳۹ توسط طراح سی. سی. بک (C. C. Beck) و نویسنده بیل پارکرِ (Bill Parker) خلق شد، اولین بار در کامیک‌ ویز #۲ فاوست کامیکس (Fawcett Comics’ Whiz Comics #2) حضور داشت. بیلی بتسون نوجوان با گفتن کلمه‌ی “Shazam”، به قوی‌ترین موجود دنیا تبدیل می‌شد و قابلیت‌های خدایی دریافت می‌کرد.

فیلم Shazam «شزم» در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.