فیلم‌برداری دنباله‌های فیلم Crazy Rich Asians پشت سرهم انجام خواهد شد

7 December 2018 - 14:30

پس از موفقیت فیلم Crazy Rich Asians «آسیایی‌های خرپول» بین مخاطبان و منتقدین، استودیوی برادران وارنر (Warner Bros) قصد دارد دو دنباله برای این فیلم بسازد و تولید آن‌ها نیز پشت سرهم انجام خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

استودیوی برادران وارنر پس از موفقیت فیلم اول، ساخت یک دنباله برای آن را براساس رمان دنباله یعنی China Rich Girlfriend «دوست دختر چینی پولدار» سفارش داد. حالا نه تنها تایید شده این استودیو سفارش ساخت دنباله‌ای دیگر از روی رمان Rich People Problems «مشکلات مردم پولدار» را داده، بلکه به دلیل تقویم کاری شلوغ بازیگران، فیلم‌برداری این دو فیلم احتمالا تا سال ۲۰۲۰ آغاز نخواهد شد.

در حال حاضر آدل لیم (Adele Lim) و پیتر چیارلی (Peter Chiarelli) در حال نوشتن فیلم‌نامه‌ی این دنباله‌ها هستند، و کارگردان فیلم جان ام چو (John M. Chu) نیز به همراه بیشتر گروه بازیگران برای ساخت دنباله‌ها بازخواهد گشت.

این فیلم که به تازگی نامزد دو جایزه گلدن گلوب برای بهترین فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر نقش اول زن در فیلم موزیکال یا کمدی برای کنستانس وو (Constance Wu) شده است، در زمان اکران با استقبال خیلی خوبی مواجه شد و در باکس‌آفیس جهانی به فروش ۲۳۰ میلیون دلاری دست یافت.

Crazy Rich Asians براساس رمانی به همین نام نوشته‌ی کوین کوان (Kevin Kwan)،‌ داستان یک پروفسور آسیایی آمریکایی را روایت می‌کند که به همراه دوست پسرش به سنگاپور سفر کرده و متوجه می‌شود خانواده‌ی او یکی از پولدارترین خانواده‌های آسیا است. به لطف فیلم‌نامه‌ی هوشمندانه، طراحی تولید باشکوه و هنرنمایی عالی بازیگران، نام وو در بین ۱۰۰ انسان تاثیرگذار مجله‌ی تایمز در سال ۲۰۱۸ قرار گرفت، هنری گلدینگ (Henry Golding) در حال بازی در پروژه‌های بعدی گای ریچی (Guy Ritchie) و پال فیگ (Paul Feig) است و اوکوفینا (Awkwafina) نیز به تازگی در فیلم Ocean’s 8 «هشت یار اوشن» حضور پیدا کرده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.