شاید بالاخره پارو زدن یکی از شخصیت‌های Game of Thrones پایان یابد

16 September 2016 - 13:54

چند سالی است که طرفداران Game of Thrones از ناپدید شدن ناگهانی شخصیت جندری – آخرین پسر واقعی رابرت باراتیون – غر می‌زنند و برای آن جوک‌های زیادی ساخته‌اند. بااینکه فصل ششم سریال به بسیاری از فرضیه‌های طرفداران پاسخ داد و خیلی از مسائل مبهم را برایمان روشن کرد، هنوز هم حضور پیدا نکردن جندری ما را آزار می‌دهد. آیا او هنوز مشغول پارو زدن است؟ با سینماگیمفا در ادامه خبر همراه باشید.

گویا جو دمپسی (Joe Dempsie) بازیگر شخصیت جندری با قایق خود در اطراف بلفاست محل فیلم‌برداری فصل هفتم سریال پرسه می‌زند! در چند روز گذشته و با آغاز فیلم‌برداری فصل هفتم مجموعه Game of Thrones تصاویر متعددی از بازیگران این مجموعه که خود را به محل فیلم‌برداری رسانده‌اند منتشر شده است. بیشتر این تصاویر در فرودگاه بلفاست بودند و حال به نظر می‌رسد که بازیگر شخصیت جندری هم در آنجا دیده شده؛ بازهم در نظر داشته باشید که ممکن است تصویر گرفته شده از فردی بسیار شبیه به او باشد.

آخرین باری که او را دیدیم، سر داووس سیورث او را در قایقی از درگون‌استون و خشم استنیس باراتیون فراری داد. یکی از جوک‌های ثابت هرسال این سریال مربوط به این می‌شود که طرفداران می‌گویند او بعد از سه فصل هنوز در حال پارو زدن است! گویا روزهای آبی این شخصیت به پایان رسیده و در فصل هفتم شاهد بازگشت او خواهیم بود. یکی دیگر از بازیگرانی که در فرودگاه بلفاست دیده شده بود روری مک‌کان (Rory McCann) یا همان سندور کلیگین خودمان است.

فصل هفتم سریال Game of Thrones در هفت قسمت تابستان سال آینده در شبکه HBO پخش خواهد شد. دلیل این تاخیر چندماهه این است که فیلم‌برداری امسال کمی دیرتر آغاز شد چرا که زمستان به مناطقی که سریال در آن ساخته می‌شود نرسیده بود! می‌دانیم که فصل هفتم فصل یکی مانده به آخری سریال بازی تاج و تخت خواهد بود و فصل هشتم با شش قسمت باقی مانده (در مجموع ۱۳ قسمت باقی مانده) به این دنیای فانتزی که در چندسال اخیر عرصه رقابت را برای مجموعه‌های تلویزیونی دیگر سخت کرده پایان می‌دهد. جرج آر. آر. مارتین هم هنوز مشغول نوشتن ششمین کتاب این مجموعه با نام The Winds of Winter «بادهای زمستان» است.

george-r-r-martin-game-of-thrones-the-winds-of-winter

چندی قبل سایت فرانسوی فروشگاه آمازون اعلام کرد که این کتاب در آوریل سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد و طرفداران مجموعه A Song of Ice And Fire «نغمه یخ و آتش» که مجموعه تلویزیونی GOT بر اساس آن ساخته شده است بسیار از این قضیه خوشحال شدند اما کمی بعد ناشر رسمی این کتاب‌ها اعلام کرد که اگر تاریخ انتشار دقیقی برای کتاب مشخص شود، خودشان زودتر از همه به مردم اعلام می‌کنند و با اشاره به اینکه نباید تاریخ انتشار اعلام شده را جدی گرفت، این شایعه را رد کرد.

میزی ویلیامز (Maisie Williams) در دو هفته قبل در توییتر خود اعلام کرد که فیلم‌نامه کامل فصل هفتم را دریافت کرده و آن را خوانده است. او به طرفداران گفت که فصل هفتم را نمی‌توانند تحمل کنند و از نظر ابعاد خارق‌العاده خواهد بود. همچنین سوفی ترنر (Sophie Turner) بازیگر نقش سانسا استارک در صفحه اینستاگرام خود تصویری از ویلیامز منتشر کرد که نشان می‌داد فیلم‌برداری فصل هفتم در بلفاست آغاز شده است. شاید بالاخره بتوانیم دیدار این دو خواهر را در فصل هفتم ببینیم!

عوامل می‌گویند که علاقه‌ای به طولانی کردن و کش دادن سریال ندارند و به همین جهت تنها ۱۳ قسمت دیگر از Game of Thrones ساخته می‌شود. باتوجه به اینکه پایان سریال و کتاب‌ها تقریباً در یک راستا است، طرفداران نغمه یخ و آتش هم قبل از اینکه بتوانند کتاب هفتم این مجموعه یعنی A Dream of Spring «رویای بهاری» را بخوانند، از پایان این دنیای فانتزی مطلع خواهند شد؛ با توجه به اینکه جرج مارتین به سختی کتاب ششم را تمام کرده است و با توجه به تاریخچه نوشتنش شاید چند سال طول بکشد تا بالاخره رویای بهاری در بازار عرضه شود. هنوز هیچ چیز به طور دقیق مشخص نیست، خدا را چه دیدید، شاید جرج مارتین همه طرفداران را غافلگیر کرد و هردو کتاب «بادهای زمستان» و «رویای بهاری» با فاصله بسیار کم از یکدیگر منتشر شدند!‌

منبع: ScreenCrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.