چارلی کاکس سکوتش را درباره کنسل شدن سریال Daredevil شکست

8 December 2018 - 14:30

شوک کنسل شدن سریال موفق Daredevil «دردویل» توسط شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) بسیاری از طرفداران را سردرگم کرد. مخصوصا اینکه فصل سوم سریال عالی بود. با این وجود افرادی که در این پروژه نقش داشتند تاکنون در این باره صحبتی نکرده بودند. تا اینکه بازیگر اصلی سریال یعنی چارلی کاکس (Charlie Cox) بالاخره سکوتش را شکست و در مصاحبه‌ای با اینترتینمنت ویکلی درباره کنسل شدن ناگهانی سریال صحبت کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کاکس در این مصاحبه گفت:

خیلی از ما انتظار داشتیم سریال ادامه داشته باشد، مخصوصا خود من. به شخصه فکر می‌کنم هنوز داستان‌های خیلی زیادی برای گفتن داشتیم، و با اینکه کنسل شدن را درک می‌کنم، اما از این اتفاق خیلی ناراحت هستم. کار در تلویزیون همین‌طور است. اما این شخصیت‌ها خیلی برای مردم مهم هستند. خیلی برایم سخت است به این فکر کنم که قرار نیست دوباره نقش مت مورداک را بازی کنم. این احساس ناخوشایندی است، چون این شخصیت طی ۴ سال و نیم گذشته بخش مهمی از زندگی من بوده است.

کاکس درباره اینکه چقدر بازی کردن در این نقش را دوست داشته توضیح داد،‌ و بازی در این نقش را شغل رویایی خود خطاب کرد. این بازیگر همچنین درباره فصل چهارم که بلافاصله پس از پایان فصل سوم درباره آن صحبت کرده بودند نکاتی را گفت. در واقع نویسندگان در حال ایجاد فضای مناسب برای ماجراجویی بعدی دردویل بوده‌اند؛ ایده‌هایی که کاکس خیلی از کاوش آن‌ها هیجان‌زده بوده است. البته او چیزی درباره‌ی اینکه طرفداران به بازگشت او امیدوار باشند نگفت.

به جای آن، او گفت اگر از او بخواهند این نقش را دوباره بازی کند، او این کار را قبول خواهد کرد. او در این باره گفت:

قطعا اگر از من بخواهند دوباره این نقش را بازی کنم، این کار را خواهم کرد. نمی‌دانم احتمال این قضیه چقدر است، اما ممکن است روزی دوباره وارد دنیای دردویل شوم.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.