لیا سیدو در فیلم Bond 25 حضور خواهد داشت

8 December 2018 - 15:30

لیا سیدو (Lea Seydoux) پس از حضور در فیلم Spectre «اسپکتر» برای بازی در فیلم Bond 25 بازخواهد گشت. یکی از نکات مهم فرنچایز جیمز باند (James Bond) زنان فیلم هستند. طی سال‌ها نقش زنان در این فرنچایز توسط افراد زیادی بازی شده، و سیدو در فیلم قبلی این فرنچایز این نقش را مقابل دنیل کریگ (Daniel Craig) بازی کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Bond 25 دوران خوبی را پشت سر نگذاشته است. ابتدا کریگ پس از بازی در «اسپکتر» دیگر قصد نداشت نقش جیمز باند را بازی کند، اما سازندگان موفق شدند او را برای ساخت یک فیلم دیگر برگردانند. Bond 25 آخرین فیلم او در این فرنچایز خواهد بود، و تا مدت‌ها به نظر می‌آمد قرار است دنی بویل (Danny Boyle) با سبکی متفاوت این فیلم را بسازد. اما درنهایت اختلاف با تهیه‌کنندگان باعث شد دنی بویل از این پروژه جدا شود. سپس کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) برای کارگردانی فیلم انتخاب شد، و حالا به نظر می‌آید یک شخصیت آشنا را نیز دوباره به فرنچایز بازگردانده است.

فوکوناگا در مصاحبه‌ای بازگشت لیا سیدو به فیلم Bond 25 در نقش مادلین سوان را تایید کرده است. سیدو در فیلم «اسپکتر» قبل از اینکه ربوده شود در اتریش با جیمز باند ملاقات می‌کند. پس از اینکه باند جان او را نجات می‌دهد، این دو به ماجراجویی خود ادامه داده و از نظر عاطفی به هم وابسته می‌شوند. سپس مادلین دوباره ربوده شده و حالا باند باید دوباره او را نجات دهد، آن هم قبل از اینکه در تله‌ی بلوفلد (با بازی کریستوف والتز (Christoph Waltz)) کشته شود. مادلین بار دیگر نجات می‌یابد و فیلم «اسپکتر» با حضور باند و مادلین در کنار هم به پایان می‌رسد. وقتی کریگ برای حضور در این نقش مخالفت کرد، به نظر می‌آمد این پایان داستان این دو نفر باشد، اما حالا سیدو هم در این فیلم حضور خواهد داشت.

سیدو دومین زن فرنچایز باند است که در دو فیلم آن حضور دارد، آن هم پس از یونیس گیسون (Eunice Grayson) که دوبار در فیلم‌های Dr. No «دکتر نو» و From Russia with Love «از روسیه با عشق» نقش سیلویا ترنچ را بازی کرد. البته مائود آدامز (Maud Adams) هم در دو فیلم این فرنچایز حضور داشت، اما در یکی از فیلم‌ها نقش متفاوتی را بازی کرد.

هنوز مشخص نیست شخصیت سیدو چطور وارد Bond 25 خواهد شد، اما امیدواریم نقشش نسبت به فیلم قبلی بیشتر و فعال‌تر باشد. فعلا علاوه بر کریگ و سیدو، رالف فاینز (Ralph Fiennes)، نائومی هریس (Naomie Harris) و بن ویشاو (Ben Whishaw) در فیلم Bond 25 حضور دارند. هنوز مشخص نیست چه نقش‌های دیگری به این فیلم اضافه می‌شوند، چون فوکوناگا هم گفته Bond 25 هنوز فیلم‌نامه ندارد. حالا که قرار است تولید فیلم اوایل سال آینده میلادی آغاز شود، بهتر است تهیه‌کنندگان هرچه زودتر به فکر سروسامان دادن به اوضاع فیلم باشند، چون همین الان هم تاریخ اکران فیلم به دلیل تغییر کارگردان عقب افتاده است. با این وجود، انتخاب سیدو برای بازی در Bond 25 به این معناست که فوکوناگا تا حدودی می‌داند فیلم چه داستانی خواهد داشت.

Bond 25 در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.