جودی ویتاکر بازگشتش به فصل ۱۲ سریال Doctor Who را تایید کرد

8 December 2018 - 16:00

جودی ویتاکر (Jodie Whittaker) که سیزدهمین دکتر سریال Doctor Who «دکتر هو» و اولین ارباب زمان (Time Lord) زن این سریال است، در فصل ۱۲ این سریال بازخواهد گشت. فیلم‌برداری فصل دوازدهم از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ویتاکر در این باره گفته است:

به شدت منتظرم دوباره این نقش را بازی کنم. این یک نقش فوق‌العاده است. من ماجراجویی شگفت‌انگیزی داشته‌ام و هنوز حاضر نیستم این نقش را به شخص دیگری واگذار کنم.

در همین حین، اعلام شد که سریال «دکتر هو» قرار است اولین اپیزود ویژه سال نوی خودش را به نام «Who’s Year’s Day» به کارگردانی وین یپ (Wayne Yip) داشته باشد. این اپیزود ویژه در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

در فصل یازدهم سریال، بازیگران جدیدی از جمله بردلی والش (Bradley Walsh)، توسین کول (Tosin Cole) و مندیپ جیل (Mandip Gill) به ویتاکر اضافه شدند. کریس چیبنال (Chris Chibnall) سرپرست نویسندگان و استیون موفات (Steven Moffat) تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال «دکتر هو» است، که قسمت پایانی فصل یازدهم آن فردا پخش خواهد شد.

این سریال که پخش آن از سال ۲۰۰۵ آغاز شده است، داستان دکتری از نژاد بیگانه به نام اربابان زمان را روایت می‌کند که سیاره اصلی‌اش گالیفری است. این سریال توسط سیدنی نیومن (Sydney Newman) ساخته شده و راسل تی دیویس (Russell T. Davies)،‌ جولی گاردنر (Julie Gardner)، استیون موفات (Steven Moffat)، فیل کالینسون (Phil Collinson)، پیرس ونگر (Piers Wenger)، بث ویلیس (Beth Willis)، برایان مینچین (Brian Minchin)، کرولاین اسکینر (Caroline Skinner) و مل یانگ (Mal Young) تهیهکنندگان اجرایی آن هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.