استخدام اولین کارگردان زن برای ساخت اپیزودی از سریال Into the Dark شبکه هولو

8 December 2018 - 16:30

شرکت بلوم هاوس (Blumhouse) اولین کارگردان زن سریال Into the Dark «به درون تاریکی» شبکه هولو (Hulu) را استخدام کرد. این شرکت که ساخت فیلم‌هایی همچون Get Out «برو بیرون»، فرنچایز Purge «پاکسازی» و Halloween «هالووین» را برعهده داشته است، سوفیا تاکال (Sophia Takal) را برای کارگردانی اپیزودی کاملا زنانه به نام New Year New You «سال جدید، توی جدید» انتخاب کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

New Year New You چهارمین اپیزود سریال آنتولوژی Into the Dark است که از شبکه هولو پخش می‌شود. این سریال شباهت‌هایی به Black Mirror «آینه سیاه»، سریال آنتولوژی علمی تخیلی نتفلیکس (Netflix) دارد. تمرکز Into the Dark که هر ماه یک اپیزود از آن پخش می‌شود، روی یک موضوع یا تعطیلات مختلف است، مثلا به مناسبت هالووین قسمت The Body «جسد» آن پخش شد. این سریال به عنوان ترکیبی از ژانر ترسناک و کمدی سیاه شناخته می‌شود. حالا تاکال به اولین زنی تبدیل می‌شود که بلوم هاوس برای کارگردانی این سریال انتخاب کرده است.

سوفیا تاکال درست دو ماه پس از اینکه جیسون بلوم (Jason Blum) رییس شرکت بلوم هاوس اظهاراتی منفی درباره‌ی کارگردانان زن بیان کرده بود برای کارگردانی این سریال انتخاب شده است. بلوم در اظهارات خود گفته بود کارگردان‌های زن زیادی نیستند که بتوانند فیلم ترسناک بسازند. مدت زمان اپیزود New Year New You حدود ۸۵ دقیقه خواهد بود، که مشابه مدت زمان اپیزودهای قبلی این سری است. این سومین بار است که تاکال کارگردانی یک پروژه بلند را برعهده دارد. او قبلا کارگردانی فیلم‌های Green سال ۲۰۱۱ و Always Shine سال ۲۰۱۶ را برعهده داشته است. او درباره‌ی حضورش به عنوان کارگردان New Year New You گفته است:

این اولین باری است که برای یک پروژه استخدام می‌شوم. خیلی نگران بودم از پس این کار برنیایم، اما آن‌ها به من اعتماد کردند.

New Year New You داستان گردهمایی دوباره‌ی همکلاسی‌های دوران دبیرستان برای سال نو است، که در این دورهمی با مشکلات گذشته روبرو می‌شوند. گروه بازیگران کاملا زنانه‌ی این اپیزود شامل سوکی واترهاوس (Suki Waterhouse)، ملیسا برگلند (Melissa Bergland)، کربی هاول باپتیست (Kirby Howell-Baptiste) و کارلی چایکین (Carly Chaikin) می‌شود. تاکال این اپیزود را به عنوان «رویکردی هجوآمیز به جنبه‌ی ناخوشایند فرهنگ اینترنتی امروزی» توصیف کرده است.

استخدام اولین کارگردان زن گام بزرگی برای بلوم هاوس است، که راه را برای کارگردان‌های زن دیگری که تمایل دارند با این شرکت همکاری کنند باز می‌کند. بلوم در بیانیه‌ای برای عذرخواهی نسبت به اظهاراتش گفته بود: “از این به بعد بهتر کار می‌کنیم.” که به این موضوع اشاره داشت که ۵۰٪ مخاطبان بلوم هاوس زنان هستند و این شرکت به اندازه کافی به هنرمندان زن بها نداده است.

اپیزود New Year New You در تاریخ ۲۸ دسامبر ۲۰۱۸ پخش خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.