سه بازیگر دیگر به مینی سریال Four Weddings and a Funeral اضافه می‌شوند

8 December 2018 - 17:00

بنابر گفته‌های TVLine، تام میسن (Tom Mison) در کنار تامی دوی (Tommy Dewey) و اشلی مدکوی (Ashley Madekwe)، سه بازیگر مهمان فیلم Four Weddings and a Funeral، به کارگردانی مندی کالینگ (Mindy Kaling)، هستند. در حالیکه میسن قرار است نقش کوئنتین را ایفا کند، دوی و مدکوی به ترتیب در نقش‌های تد و جولیا ظاهر خواهند شد. همراهان گرامی سینما گیمفا لطفا تا پایان این خبر با ما همراه باشید.

تیم بازیگری این مینی سریال به ترتیب زیر است: ستاره‌ی سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)؛ ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel) در نقش مایا، نیکش پتل (Nikesh Patel) در نقش کش، ربکا ریتن هاوس (Rebecca Rittenhouse) در نقش انسلی، و جان رینالدز (John Reynolds) در نقش دافی.

Four Weddings and a Funeral، داستان جس (با بازی ویلیامز)، یک کارگردانِ ارتباطاتِ جوان است که برای کمپین سناتوری در نیویورک کار می‌کند، را بازگو می‌کند که یک کارت دعوت عروسی از همکلاسی دورانِ مدرسه‌اش که در حال حاضر در لندن زندگی می‌کند، دریافت می‌کند. او کار حرفه‌ای و زندگی شخصی‌اش را برای مسافرت به انگلستان و ارتباط دوباره با دوستان قدیمی‌اش و کنار گذاشتن کدورت‌های قدیمی، رها می‌کند. در این سفر ما میبینیم که… ارتباطات ساختگی شکل می‌گیرند، عده‌ای با یکدیگر به هم می‌زنند، اخبار روابط پنهانی و خارج از ازدواج سیاسی پخش می‌شود، زندگی اجتماعی لندن به باد کنایه و انتقاد گرفته می‌شود، عشق‌های پنهانی دوباره نمایان و باری دیگر نقش برآب می‌شوند، و البته، چهار ازدواج و… یک مجلس ختم، برپا می‌شود.

فیلمنامه‌ی این سریال توسط مندی کالینگ و مت واربرتون (Matt Warburton) نوشته شده است‌. تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه نیز عبارتند از مندی کالینگ، تریسی ویگفیلد (Tracey Wigfield)، هاوارد کلین (Howard Klein) از ۳Art Entertainment، چارلی گرندی (Charlie Grandy)، تریسترام شپیرو (Tristram Shapeero) و چارلز مک‌داگل (Charles McDougall)؛ مک‌داگل فقط در تهیه اجرایی قسمت‌های اول و دوم شرکت دارد)

سریال از شبکه‌های MGM Television و Universal Televesion، با هدایت استودیوی MGM، به کانال Hulu می‌آید. این دومین همکاری (ساخت سریالی اورجینال) مندی کالینگ با شبکه Hulu است. همچنین این پروژه، دومین همکاری شبکه Hulu با MGM Television هست. The Handmaid’s Tale (سرگذشت ندیمه)؛ اولین همکاری Hulu و MGM، و The Path؛ نیز سومین پروژه‌ی مشترک Hulu و Universal Television بود‌.

انتظار می‌رود، مینی سریال Four Weddings and a Funeral پخش خود را در سال ۲۰۱۹ از شبکه Hulu آغاز کند. این سریال الهام گرفته از فیلمی با همین نام در سال ۱۹۹۴ است، که بازیگرانی همچون هیو گرنت (Hugh Grant) و اندی مک داول (Andy MacDowell) در آن نقش آفرینی کردند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.