شبکه ABC برنامه‌‌ی ساخت یک درام فشن تحت عنوان Threads را در سر دارد

8 December 2018 - 20:30

به‌ گفته‌ی پایگاه خبری ددلاین، شبکه ABC در حال تولید یک سریال درام/فشن تحت عنوان Threads است که توسط نویسنده‌ی بی‌رحمِ NBC؛ لیندزی روزین (Lindsey Rosin) نوشته شده است. همچنین روزین در کنار رندم هیل (Random Hill) و استودیو ای‌بی‌سی (ABC Studio)، در تهیه‌‌ی اجرایی این شو نیز نقش دارد. لطفا در ادامه این خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

سریال Threads، داستان یک طراح مشتاق به نام جسیکا لی را روایت می‌کند که خود را در مرکز بزرگترین مبارزه بر سر قدرت در یک دنیای مد می‌یابد آن هم زمانی‌که موسس افسانه‌ای یک برند مشهور- جایی که او در حال حاضر در آن‌جا به عنوان دستیار کار می‌کند- مجبور است کنار بکشد و به شدت دنبال یک جایگزین شایسته برای خود می‌گردد. وقتی او بین وفاداری و جاه‌طلبیش گیر می‌افتد، جسیکا باید رابطه‌ی جنسی، رازها و موفقیت‌ها را عنوان چیزهایی که زیبایی مد را به زشتی بدل می‌کنند، به خوبی مدیریت کند و با هرکدام از این مسائل به نحو منحصر به فرد خودش کنار بیاید.

ماه گذشته، گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه ABC در حال تولید یک سریال درام/فشن دیگر نیز هست، که توسط نویسنده‌ی فیلم Crazy Rich Asians؛ پیتر چارلی (Peter Charlie) نوشته خواهد شد و طراح معروف؛ زک پوزن (Zack Posen) نیز در تهیه‌کنندگی اجرایی آن شرکت دارد. هنوز اطلاعات بیشتری از جزئیات این سریال بدون عنوان فاش نشده و در دسترس رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها قرار نگرفته است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.