دیزنی تریلر لایو‌اکشن Kim Possible را منتشر کرد

8 December 2018 - 21:04

دیزنی تریلر اقتباس لایواکشن قهرمان نوجوان، Kim Possible، را منتشر کرده که کارتون جاسوسی موفقی در دهه ۲۰۰۰ بود. این فیلم تلویزیونی درباره نوجوانی به نام کیم پاسیبل است که سعی دارد سال اول دبیرستان را پشت سر بگذارد درحالیکه نقشه شیطانی را خنثی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید‌.

سیدی استنلی (Sadie Stanley) هفده ساله اولین بار در نقش کیم پاسیبل روی پرده نقره‌ای ظاهر می‌شود و با شان گیمبرون (Sean Giambrone) در نقش ران استاپبل همبازی می‌شود. درحالی که داستان فیلم اورجینال نیست، مخاطبین را وسط Team Possible قرار می‌دهد. درمقابل، آتنا، دختر جدیدی که طرفدار کیم است، هویت مخفی نداشته و جدیدترین عضو Team Possible است. این فیلم که به سریال کارتونی اصلی وفادار مانده، ابر تبهکارانی مانند دکتر دراکن و شگو را به Team Possible برگردانده است.

در این تریلر جدید، کیم را در حال استفاده از گجت‌های جاسوسی می‌بینیم که عبارتند از شیشه‌بر و یک جت. کیم و ران را می‌بینیم که دیر به کلاس می‌رسند و جالب است که ببینیم Team Possible چطور زندگی دوگانه‌شان را در این فیلم متعادل می‌سازند. آن‌ها به که اعجوبه تکنولوژی Team Possible است و مادر کیم (با بازی آلیسون هانیگان)، مادربزرگ کیم (با بازی کانی ری) و بانی، رقیب کیم، (با بازی اریکا تام) ملحق می‌شوند. دیگر بازیگران فیلم عبارتند از پتون اسوالت (Patton Oswalt) و کریستی کارلسون رومانو (Christy Carlson Romano). اسوالت نقش خود در کارتون اصلی، پروفسور دمنتور، را مجددا ایفا می‌کند و رومانو که صداپیشه کیم پاسیبل است، نقش مهمی دارد.

جالب‌تر اینجاست که نقش ران بعنوان بهترین دوست کیم، در فیلم جدید برجسته است و رابطه‌شان طی سه فصل و دو فیلم تلویزیونی عمیق‌تر شده است. سرانجام، طرفداران این کارتون متوجه حذف احتمالی روفوس، معشوقه ران، در تریلر لایو‌اکشن می‌شوند. اینکه ران، ناچو را تنهایی می‌خورد یا با دوستانش سهیم می‌شود، چیزی است که باید منتظر ماند و دید.

چون این اولین سری از این فرنچایز بعد از Kim Possible: So the Dream است، مشخص نیست طرفداران چطور به این لایواکشن واکنش نشان می‌دهند. این لایواکشن، کیمِ بسیار متفاوتی را به بینندگان معرفی خواهد کرد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.