تریلر سریال جدید نتفلیکس، The Umbrella Academy، منتشر شد

9 December 2018 - 23:08

نتفلیکس اولین تریلر از سریال جدید The Umbrella Academy را منتشر کرده است. این اقتباس از رمان گرافیکی، خبر از کمدی تاریکی با ژانر قهرمانی می‌دهد که همه چیز را جالب جلوه می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال براساس رمان گرافیکی My Chemical Romance، نوشته‌ی جرارد وی (Gerard Way) است که درباره گروهی از ابر قهرمانان با عقیده نادرست در تاریخ آمریکاست. این شخصیت‌های ابر انسانی که همگی توسط سر رگینالد هارگریوز برای آموزش خاصی به منظور نجات دنیا به فرزندی قبول شده‌اند، در موقعیت‌های تراژیک دور هم جمع می‌شوند. گرچه برخلاف اینکه نقاط مشترک زیادی دارند، توانایی‌های فردی‌ و شخصیت‌های قوی‌شان همه چیز را برایشان سخت می‌کند.

الن پیج (Ellen Page)، رابرت شیان (Robert Sheehan)، مری جی. بلیج (Mary J. Blige)، تام هاپر (Tom Hopper)، امی راور-لمپ‌من (Emmy Raver-Lampman)، و آدیان گالاگر (Aidan Gallagher) از جمله بازیگران این سریال هستند.

در اولین تریلر رسمی سریال، شاهد مواجه شدن شخصیت‌های اصلی با تراژدی و چشم و هم‌چشمی و مهارت‌های ابرقدرتمند هستیم. این شخصیت‌ها که شبیه قهرمانان انتقام‌جویان یا لیگ عدالت نیستند، احساس و ناامیدی و خستگی‌شان کاملا مشخص است و در تریلر دیده می‌شود.

سریال The Umbrella Academy از ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن) روی آنتن شبکه نتفلیکس می‌رود.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.