ساخت دنباله Man of Steel توسط مشاور هنری کویل تایید شد

16 September 2016 - 18:00

چند هفته پیش بود که دنباله مورد انتظار فیلم مرد پولادین (Man of Steel) ساخته زک اسنایدر (Zack Snyder) به اولویت مهم برادران وارنر تبدیل شد و از همان زمان شایعات بر سر آغاز ساخت فیلم قوت گرفت. با این حال هیچ کس نمی‌دانست که آیا دنباله Man of Steel واقعا در حال ساخت است و آیا این فیلم را در یکی-دو سال پیش رو خواهیم دید یا خیر، اما به تازگی مشاور هنری کویل (Henry Cavill) این خبر را به طور کامل تایید کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق گفته‌ های اخیر مشاور هنری کویل، بازیگر مشهور نقش سوپرمن در دنیای سینمایی DC، دنباله فیلم Man of Steel ساخته می‌شود و زودتر از آن چه فکر می‌کنیم، شاهد آن خواهیم بود.

دنی گارسیا (Dany Garcia)، مشاور هنری کویل و تهیه کننده Shazam (که با بازی The Rock مشهور همراه است) طی یک پرسش و پاسخ با Newsweek تایید کرد که روند ساخت دنباله فیلم Man of Steel در جریان است. گارسیا می‌گوید:

هنری به شدت مشتاق است و اشتهای زیادی دارد. ما در یک دوره ۵ ماهه بودیم؛ جایی که او برای محصولات شرکت خود استراتژی جدید می‌ریخت، در جریان فیلم برداری فیلم Justice League حضور داشت و هم‌اکنون او در ساخت یک سوپرمن جداگانه شرکت دارد. او گسترش دادن دنیای خود را آغاز کرده است.

به نظر می‌رسد هنری کویل نقش خود را به شدت جدی گرفته و سعی می‌کند تا جایی که امکان دارد فعال باشد. این واقعا خبر خوبی است که قسمت دوم Man of Steel در حال ساخت است و می‌توانیم باری دیگر مرد پولادین را در یک فیلم مخصوص ملاقات کنیم. هنوز تاریخ اکرانی برای این فیلم در نظر گرفته نشده است اما زمان اکران آن قطعا باید پس از اکران فیلم مورد انتظار Justice League باشد. باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم.

منبع: comicbookmovie

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • ali abdi says:

    خیلی خوبه.خدا کنه دوبار زک اسنایدر بسازه فیلم رو چون نسخه اول فوق العاده بود.ممنون بابت خبر