پوستر جدید Godzilla: King of the Monsters این موجود غول‌پیکر را نشان می‌دهد

10 December 2018 - 23:30

استودیوهای برادران وارنر (Warner Bros) و لجندری (Legendary) پوستر جدید فیلم Godzilla: King of the Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها» را منتشر کردند. مایکل دوورتی (Michael Dougherty) کارگردانی این دنباله فیلم را برعهده دارد، که در آن فقط شاهد بازگشت کن واتانابه (Ken Watanabe) و سالی هاوکینز (Sally Hawkins) از فیلم اول Godzilla «گودزیلا» ساخته‌ی گرت ادواردز (Gareth Edwards) هستیم. در این فیلم، تمرکز روی انواع دیگری از هیولاها به غیر از گودزیلا قرار گرفته است که شامل ماترا، رودان و شاه گیدورا می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هیچ‎کدام از این هیولاها در پوستر دیده نمی‌شوند، و این پوستر باز هم مرکز توجه را روی گودزیلا و جثه‌ی غول‌پیکرش قرار داده است. البته در این پوستر شاهد حضور میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) به منظور مقایسه‌ی اندازه‌ی گودزیلا هم هستیم.

فیلم‌نامه‌ی فیلم توسط دوورتی، زک شیلدز (Zach Shields) و مکس بورن‌‎استاین (Max Borenstein) نوشته شده است. در این فیلم همچنین ورا فارمیگا (Vera Farmigo)، کایل چندلر (Kyle Chandler)، بردلی ویتفورد (Bradley Witford)، چارلز دنس (Charles Dance) و اوشی جکسون جونیور (O’Shea Jackson Jr) حضور دارند.

فیلم «گودزیلا: پادشاه هیولاها» در تاریخ ۳۱ مه ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

خلاصه رسمی فیلم «گودزیلا: پادشاه هیولاها»:

این فیلم تلاش‌های قهرمانانه‌ی سازمان مرموز مونارک را نشان می‌دهد که اعضایش با هیولاهای غول‌پیکری مثل گودزیلا مواجه می‌شوند، که با ماترا، رودان و رقیب اصلی‌اش شاه گیدورای سه سر برخورد می‌کند. وقتی این موجودات عجیب و کهن دوباره برمی‌خیزند، همگی برای برتری می‌جنگند، که باعث می‌شود هستی بشریت با خطر بزرگی روبرو شود.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.