اولین پوستر فیلم Sonic the Hedgehog منتشر شد

11 December 2018 - 00:00

استودیوی پارامونت (Paramount) اولین پوستر فیلم Sonic the Hedgehog را منتشر کرد، که برای اولین بار ظاهر این شخصیت برگرفته از بازی‌های ویدیویی را نشان می‌دهد. این فیلم اولین تجربه کارگردانی جف فاولر (Jeff Fowler) است و در آن بن شوارتز (Ben Schwartz) نقش سونیک را بازی می‌کند که خودش را در دنیای ما پیدا می‌کند، جایی که رابطه‌ای جالب با تام واچوسکی با بازی جیمز مارسدن (James Marsden) ایجاد کرده و باید به مبارزه با شرور داستان یعنی دکتر روبوتنیک با بازی جیم کری (Jim Carrey) بپردازد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این پوستر توسط سایت IGN منتشر شده که توانستند با تیم میلر (Tim Miller) تهیه‌کننده اجرایی فیلم صحبت کنند و درباره‌ی تغییرات شکل گرفته در ظاهر این شخصیت از او سوال بپرسند. میلر درباره خزه دار بودن سونیک گفته است:

اولین مرحله در اقتباس این بود که بدانیم دنیای واقعی چه شکلی است و این حیوان به چه شکلی درخواهد آمد. اگر قرار بود او را بدون پوشش بسازیم کمی عجیب بود، چون به نظر می‌آمد او همیشه برهنه است. خزه دار بودن چیزی است که او را با دنیای واقعی وفق می‌دهد و او را به یک موجود واقعی تبدیل می‌کند.

همچنین میلر گفته باید چشم‌های سونیک را تغییر می‌دادند تا شکلی عجیب نداشته باشد، تصمیمی که او اعتراف می‌کند سگا (SEGA) هنوز هم از آن خشنود نیست:

به نظرم سگا از تصمیم ما درباره‌ی چشم‌ها راضی نبود، اما ما به آن‌ها گفتیم اگر این کار را نکنیم ظاهر او عجیب می‌شود و این تنها تغییر مهمی است که در این شخصیت داده‌ایم. او قرار نیست شبیه یک شخصیت انیمیشنی پیکسار باشد، چون در آن صورت شکل واقعی که ما می‌خواهیم را از دست می‌دهد.

قضاوت این قضایا تا زمانی که این شخصیت را به صورت کامل ندیده‌ایم کار سختی است، و مراحل پس از تولید فیلم به تازگی آغاز شده‌اند پس ممکن است این شخصیت متحمل تغییرات دیگری نیز بشود.

فیلم  Sonic the Hedgehog در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.