صحبت‌های نویسنده‌ی فیلم Birds of Prey درباره‌ی نام عجیب و طولانی این فیلم

11 December 2018 - 09:00

پس از اینکه مارگو رابی (Margot Robbie) بازیگر فیلم موردانتظار دنیای گسترده‌ی دی‌سی (DCEU) یعنی Birds of Prey (and the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn «پرندگان شکاری (و رهاسازی شگفت انگیز هارلی کویین)» گفت این فیلم عنوانی طولانی دارد چون یک فیلم جدی نیست، کریستینا هادسن (Christina Hodson) نویسنده‌ی این فیلم درباره علت انتخاب این عنوان طولانی توضیحاتی ارائه کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هادسن در این باره گفته است:

من نمی‌دانم آیا اجازه دارم این را بگویم یا نه، اما دلیلی هم نمی‌بینم که نگویم. این عنوان یک نام مستعار برای این فیلم بود که حدود یک سال پیش آن را به فیلم‌نامه اضافه کردم، دقیقا به همین شکلی که هست، اما فقط به عنوان نام مستعار. فکر نمی‌کردم اصلا از آن استفاده کنیم. همیشه از نام کوتاه فیلم استفاده می‌کردیم، پس فکر می‌کردم این عنوان فقط یک شوخی بین خودمان است. اما وقتی درباره عنوان فیلم با عوامل صحبت کردیم همگی به همین عنوان طولانی رسیدیم.

هادسن همچنین تایید کرد این عنوان کاملا با لحن فیلم هماهنگ است، که همان چیزی است که رابی گفته است. هادسن سپس درباره فیلم Batgirl «بتگرل» توضیحاتی داد و گفت از سروکار داشتن با شخصیت‌های مشکل‌دار، پیچیده، زیبا و شگفت‌انگیز هیجان‌زده است و کاملا از استودیو به دلیل اینکه اجازه می‌دهد او هر چیزی به ذهنش می‌رسد را روی کاغذ بیاورد سپاسگزار است.

مارگو رابی در این فیلم دوباره در نقش هارلی کوئین، که پیش از این در فیلم Suicide Squad «جوخه خودکشی» آن را بازی کرده بود حضور دارد. در این فیلم همچنین مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) در نقش هانترس، جرنی اسمالت-بل (Jurnee Smollett-Bell) در نقش قناری سیاه، رزی پرز (Rosie Perez) در نقش رنه مونتویا، الا جی باسکو (Ella Jay Basco) در نقش کاساندرا کین/ بتگرل و ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) در نقش بلک ماسک شرور حضور دارند.

کتی یان (Cathy Yan) کارگردان فیلم Dead Pigs «خوک‌های مرده» کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت، که او را به اولین کارگردان زن آسیایی تبدیل می‌کند که یک فیلم ابرقهرمانی را خواهد ساخت، و به تازگی هم اعلام کرده است Birds of Prey یک فیلم با ریت R خواهد بود. یان همچنین گفته که شخصیت نیمه آسیایی کاساندرا کین در این فیلم حضور دارد. در کامیک‌ها کین یکی از افرادی است که لباس بتگرل را به تن می‌کند.

فیلم Birds of Prey اولین بار قبل از انتشار فیلم Suicide Squad در تابستان سال ۲۰۱۶ معرفی شد، در آن زمان استودیوی برادران وارنر قصد داشت این فیلم را با حضور هارلی کویین در نقش شرور داستان بسازد و تعداد زیادی از شخصیت‌های زن دی‌سی در آن حضور داشته باشند. فیلم‌نامه‌ی این فیلم توسط کریستینا هادسن (Christina Hodson) نوشته شده، که به تازگی نویسندگی فیلم‌نامه‌ی Batgirl نیز به او سپرده شده است.

رابی یکی از افرادی است که شدیدا به عملی شدن این پروژه تمایل دارد، و زمانی که برای بازی در نقش هارلی کویین تحقیقات گسترده‌ای درباره شخصیت‌های زن دنیای دی‌سی انجام داد به شخصیت‌های این فیلم برخورد کرد. اکنون فیلم Birds of Prey اولین پروژه‌ای است که شخصیت هارلی کویین در آن حضور خواهد داشت، و انتظار می‌رود تولید این فیلم از اواخر سال ۲۰۱۸ یا اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شود. همچنین دنباله‌ای برای فیلم Suicide Squad به کارگردانی گوین اوکانر (Gavin O’Conner) در دست ساخت است، اما تولید فیلم‌های Harley Quinn Vs The Joker «هارلی کویین علیه جوکر» به کارگردانی گلن فیکارا (Glenn Ficarra) و جان رکوآ (John Requa)‌ و Gotham City Sirens به کارگردانی دیوید آیر (David Ayer) فعلا اولویتی برای برادران وارنر ندارد.

گروه Birds of Prey شامل شخصیت‌های شناخته‌شده‌ای در کامیک‌های دی‌سی می‌شود که اکثر آن‌ها زن هستند، و شامل اوراکل/بتگرل، قناری سیاه، هانترس، کت وومن، هاوک گرل، پاور گرل، پویزن ایوی، ویکسن و کاتانا می‌شود. همچنین سریال لایو اکشن کوتاهی با نام Birds of Prey از سال ۲۰۰۲ تا سال ۲۰۰۳ از شبکۀ WB پخش شد که شامل ۱۳ قسمت بود و در آن اشلی اسکات (Ashley Scott) در نقش هانترس، دینا میر (Dina Meyer) در نقش باربارا گوردون/اوراکل، ایان آبرکرومبی (Ian Abercrombie) در نقش آلفرد پنی‌ورث و میا سارا (Mia Sara) در نقش هارلی کویین حضور داشتند.

فیلم Birds of Prey «پرندگان شکاری» در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.