بازی نیا لانگ و کورین فاکس در دنباله فیلم ۴۷Meters Down

11 December 2018 - 20:09

بنا بر گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، نیا لانگ (Nina Long) و کورین فاکس (Corrine Foxx) برای بازی در نقش‌های اصلی تریلر جدید کمپانی Entertainment Studio یعنی فیلم ۴۷Meters Down: Uncaged (چهل و هفت متر پایین: بدون حفاظ)- که در واقع دنباله فیلم ۴۷Meters Down (چهل و هفت متر پایین) در سال ۲۰۱۷ است- قرارداد بسته‌اند. علاوه بر لانگ و فاکس، جان کوربت (John Corbett)، سوفی نلیس (Sophie Nelisse)، سیستین استالن (Sistine Stallone)، برایان تیو ( Brianne Tju)، دیوی سانتون (Davi Santon) و کیلین رامبو (Khylin Rhambo) از جمله بازیگران دیگر این فیلم هستند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

لانگ شهرتش را مدیون بازی در سریال تلویزیونی The Fresh Prince of Bel-Air (شاهزاده جدید عمارت بل-ایر) و هم‌چنین کمدی رمانتیک سال ۲۰۰۴ یعنی Alfie (الفی)- که نامزدی جایزه BET Comedy Awards را به عنوان هنرپیشه زن برتر نقش مکمل در فیلمی تئاترگونه برای او به ارمغان آورد- است. اما برای فاکس، بازی در این فیلم جدید در واقع اولین فیلم اصلی او به عنوان یک هنرپیشه به شمار می‌رود. فاکس را اغلب از آن‌جایی که دختر جمی فاکس ( Jamie Foxx)- هنرپیشه برنده اسکار- است می‌شناسند.

به دنبال فیلم اصلی، ۴۷Meters Down: Uncaged (که قبلا عنوانش ۴۷Meters Down: The Next Chapter بود) در واقع فیلم مهیج و ترسناکی‌ست که غالبا در اعماق دریا اتفاق می‌افتد، و کارگردانی آن‌را جوهانز رابرتز (Johannes Roberts) بر عهده دارد، و فیلم‌نامه فیلم را نیز خود جوهانز با همکاری فیلم‌نامه‌نویس فیلم اصلی یعنی ارنست ریرا (Ernest Riera) نوشته است. جیمز هریس (James Harris)، مارک لین (Mark Lane)، وین مارس گادفری (Wayne Marc Godfrey) و رابرت جونز (Robert Jones)- وابسته به کمپانی The Fyzz Facility- تهیه‌کنندگی فیلم را بر عهده دارند. و کمپانی Altitude Film Sales، مسئول فروش فیلم اصلی، تهیه‌کننده اجرایی فیلم جدید خواهد بود.

فیلم ۴۷Meters Down: Uncaged با توجه به پیشینه فرهنگی درخشان و پر هیجان کشور برزیل، فضاهای شاد و مهیجش، و هم‌چنین سواحل زیبای آن، در یکی از شهرهای به شدت توریستی برزیل اتفاق می‌افتد. پنج دختر از کشورها و فرهنگ‌های مختلف، همگی سرشار از شوق زندگی و انگیزه ماجراجویی، در کلان شهر ریسایف به هم می‌پیوندند. در حالی‌که اصلا مشتاق تماشای جاهای توریستی تکراری نیستند، وقتی از زبان یک راهنمای بومی می‌شنوند که در زیر دریا شهر مخروبه‌ای پنهان گشته است، فرصت را غنیمت می‌شمرند تا سرزمین آتلانتیس خودشان را در اعماق امواج فیروزه‌ای رنگ اقیاتوس کشف کنند. اما در کمال نا‌آگاهی‌شان، غاری که این شهر فراموش شده را در خود جای داده کاملا هم خالی از سکنه نیست و هرچقدر که آنها بیشتر در اعماق اقیانوس به درون دهلیزهای تو‌در‌تو‌ی غار پیش می‌روند، بیشتر و بیشتر وارد قلمروی گونه‌ای از کوسه‌های به شدت خونخوار و وحشی می‌شوند.

هم‌چنین قرار است تئاتری از ۴۷Meters Down: Uncaged در ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ اجرا شود.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.