پیوستن آنا ارایلی به فیلم Fair and Balanced با موضوع رسوایی اخلاقی فاکس نیوز

12 December 2018 - 09:30

پس از انتخاب راب دیلانی (Rob Delaney) برای بازی در فیلم بیوگرافی Fair and Balanced، حالا آنا ارایلی (Ahna O’Reilly) نیز برای بازی در نقش جولی روگینسکی خبرنگار بخش خبری فاکس نیوز به این فیلم پیوسته است. روگینسکی یکی از زنانی بود که از راجر ایلز به اتهام تجاوز شکایت کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم داستان رییس سابق فاکس نیوز راجر ایلز (با بازی جان لیسگو (John Lithgow)) و سقوطش را پس از شکایت زنانی از جمله گرچن کارلسون (با بازی نیکول کیدمن (Nicole Kidman)) و مگین کلی (با بازی شارلیز ترون (Charlize Theron)) از او به جرم تجاوز روایت می‌کند. دیگر شخصیت‌ها که در این فیلم حضور دارند شامل گوینده سابق گرتا ون سوسترن و مجری سابق بیل ارایلی می‌شوند.

دیگر بازیگران این فیلم شامل مالکوم مک‌داول (Malcolm McDowell)،‌ مارگو رابی (Margot Robbie)، الیسون جنی (Allison Janney) و کیت مک‌کینون (Kate McKinnon) هستند. رابی نقش یک تهیه‌کننده خیالی فاکس نیوز را بازی می‌کند، و جنی نقش سوزان استریچ وکیل ایلز را بازی خواهد کرد.

از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به آلیس ایو (Alice Eve)، آلانا اوباک (Alanna Ubach)، الیزابت روم (Elisabeth Rohm)، اسپنسر گرت (Spencer Garrett)، اشلی گرین (Ashley Greene)، بری کاندون (Bree Condon) و نازنین بنیادی (Nazanin Boniadi) اشاره کرد. این بازیگران قرار است نقش مجریان فاکس نیوز اینزلی ایرهارت، جنین پیرو، مارتا مک‌کالوم، شان هنیتی، ابی هانتسمن، کیمبرلی گیل‌فویل و رودی بختیار را بازی کنند. کانی بریتون (Connie Britton) نیز در این فیلم نقش همسر راجر ایلز را بازی خواهد کرد.

ایلز چند هفته پس از شکایت کارلسون و پس از اینکه زنان دیگری او را به تجاوز متهم کردند از کارش اخراج شد. مرداک که در سال ۱۹۹۶ ایلز را برای ریاست فاکس نیوز انتخاب کرده بود و یکی از حامیان سرسختش بود، در نهایت مجبور شد او را اخراج کند.

کمپانی Annapurna این پروژه را تولید می‌کند و احتمالا لاینزگیت (Lionsgate) انتشار آن را برعهده خواهد داشت. جی روچ (Jay Roach) کارگردان فیلم Game Change (تغییر بازی) کارگردانی این فیلم را براساس فیلم‌نامه‌ای از چارلز راندولف (Charles Randolph) برعهده دارد. ترون همچنین قرار است همراه با بث کونگ (Beth Kong) و ای‌جی دیکس (AJ Dix) تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده داشته باشد. روچ، راندولف و مارگارت رایلی (Margaret Reilly) نیز دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.