فصل سوم سریال Goliath از کانال آمازون

12 December 2018 - 12:08

فصل سوم سریال Goliath (جالوت) توسط سرویس استریم آمازون (Amazon Prime Video) ساخته شد. سریال معروفی که هنرپیشه ستاره و برنده جایزه گلدن گلوب، بیلی باب تورنتون (Billy Bob Thornton) در آن هنرنمایی می­کند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

در این فصل، مرگ غیر­منتظره یک دوست قدیمی، بیلی مک براید را (Billy McBride) (با بازی تورنتون) به سنترال ولی (Central Valley) که دچار خشکسالی‌ست می‌کشاند، جایی که او با یک Goliath  جدید رودر­رو می­شود: یک کشاورز میلیاردر (با بازی کوآید) و خواهرش (با بازی برینمان). همان­طور که بیلی و تیمش در جست­‌و‌جوی حقیقت هستند، دشمنان قدیمی و شیاطین درونی دوباره ظاهر می‌شوند و او را مجبور می‌کنند که با میرندگی و فناپذیری‌اش مقابله کند.

ورنون ساندرس (Vernon Sandres) رئیس شبکه تلویزیونی آمازون عنوان کرد:

مشتریان استودیوی ما دو فصل اول سریال  Goliath را بسیار دوست داشتند، و از این‌که می‌توانیم فصل دیگری از این درام حقوقی شگفت‌انگیز و تاثیرگذار را به آن‌ها ارائه دهیم، بسیار خوشحالم. در فصل ۳، مجموعه بی‌نظیری از ستاره‌های معروف سینما را در کنار بیلی باب، در گروه بازیگران این کار خواهیم داشت و طرفداران سریال از تماشای آن‌چه در این فصل رخ می‌دهد بسیار هیجان زده خواهند شد.

در فصل سوم علاوه بر تورنتون، هنرپیشه‌های معروف دیگری نیز ایفای نقش می‌کنند از جمله: دنیس کوآید (Dennis Quaid)، امی برینمان (Amy Brenneman)، برنده جوایز امی و گلدن گلوب: بیو بریجز (Beau Bridges)، گریفین دان (Griffin Dunne)، شریلین فن (Sherilyn Fenn)، و شامیر آندرسون (Shamier Anderson) .

بازیگران دیگر سریال عبارت‌اند از: نینا آریاندا (Nina Arianda) در نقش پتی سالیس- پاپاگیان (Patty Solis- Papagian)، تانیا ریموند (Tania Raymonde) در نقش بریتنی گلد (Brittany Gold)، دیانا هاپر (Diana Hopper) در نقش دنیس مک براید (Denis McBride)، آنا ریگورا (Ana de la Reguara) در نقش ماریسول سیلوا (Marisol Silva) و جولی بریستر (Julie Brister) در نقش ماروا جفرسون (Marva Jeffersaon). تهیه‌کنندکان اجرایی سریال، لورنس تریلینگ (Lawrence Thrilling)، گیر کوزینسکی (Geyer Kosinski)، و تیم جنیفر ایمز (Jennifer Ames) و استیو ترنر (Steve Turner) هستند.

فصل سوم سریال Goliath در۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.