تریلر فیلم Glass نشان می‌دهد ام. نایت شیامالان در ژانر ابرقهرمانی جلوتر از زمان خود بوده است

12 December 2018 - 13:20

استودیو Buena Vista International تریلر جدید فیلم Glass را منتشر کرد. سری آخر سه‌گانه ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) پایان فیلم‌های Unbreakable (نشکن) محصول سال ۲۰۰۰ و Split (شکافته) محصول سال ۲۰۱۶ است. داستان این فیلم درباره مواجهه دیوید دان (با بازی بروس ویلیس) قهرمان با وندب کرامب (با بازی جیمز مک‌آوی) و الیا پرایس (با بازی ساموئل ال. جکسون) تبهکار است. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تریلر را از قسمت زیر مشاهده کنید.

با دیدن این تریلر می‌بینیم چقدر فیلم Unbreakable از زمان خود جلوتر بوده و ابر قهرمانان را به شیوه‌ای تجزیه می‌کرده که متفاوت از آلن مور در Watchmen بنظر می‌رسیدند. حالا که این ابر قهرمانان وارد عرصه بزرگتری شده‌اند، گلس ادای دین به فیلم نشکن به شیوه‌ی هیجانی است و تنها راهی که به بهتر شدن این مهم کمک می‌کند این است که دیزنی می‌توانست در اکران این فیلم مانند دو فیلم قبلی نقش داشته باشد.

این فیلم ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی ۹۷) اکران می‌شود و سارا پلسون (Sarah Paulson) و آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) ستارگان این فیلم هستند.

خلاصه فیلم گلس در قسمت زیر آمده است:

ام. نایت شیامالان راویان دو فیلم مستقل خود، نشکن و شکافته، را کنار هم قرار داده و فیلم مهیجی به نام گلس را خلق کرده است.

از فیلم Unbreakable، بروس ویلیس (Bruce Willis) برای بازی در نقش دیوید دان و ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) برای بازی در نقش الیا پرایس ملقب به مستر گلس بازگشته‌اند. جیمز مک‌آوی (James McAvoy) از فیلم Split نیز به آن‌ها ملحق شده تا نقش کوین وندل کرامب را مجددا ایفا کند. آنیا تیلور-جوی در نقش کیسی کوک ظاهر می‌شود.

به دنبال پایان فیلم شکافته، فیلم گلس دان را نشان می‌دهد که شخصیت ابر قهرمانی کرامب را تعقیب می‌کند در حالی‌که حضور سایه‌وار پرایس باعث می‌شود برای این دو مرد بصورت راز باقی بماند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.