مجوز پخش سریال Gorilla and the Bird از شبکه اچ بی او

12 December 2018 - 14:28

شبکه اچ. بی. او (HBO) به سریال کوتاه Gorilla and the Bird (گوریل و پرنده) مجوز پخش داده است. این سریال بر اساس کتابی از زاک مک درموت (Zack McDermott) با عنوان Gorilla and the Bird: A Memoir of Madness and a Mother’s Love (گوریل و پرنده: خاطره جنون وعشق یک مادر) است. بنا‌‌برگزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، جین-مارک ولی (Jean-Marc Vallee) (کارگردان سریال‌های Big Little Lies (دروغ‌های کوچک بزرگ) و Sharp Objects (چیزهای تیز) ) کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی این سریال خواهد بود. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

سریال در مورد پسری به نام زاک (Zack: گوریل) است که در تلاش است تا پس از یک به‌هم‌ریختگی روانی ویرانگر دوباره سلامت عقلی‌اش را به دست آورد، و به سراغ تنها کسی که هرگز رهایش نکرده یعنی مادرش (پرنده) می‌رود. مک درموت که خودش شخصیتی دو‌قطبی دارد، در حالی که با بیماری روانی مبارزه می کند، به عنوان یک مدافع عمومی بروکلین کارمی‌کند.

کمپانی Crazyrose به سرپرستی والی (Vallee) ;کمپانی Free Association به سرپرستی چانینگ تاتوم (Chaning Tatum)، و کمپانیBig Beach TV به سرپرستی مارک ترتل تاب (Marc Turtletaub)، پیتر ساراف (Peter Saraf)، و رابین شوارتز (Robin Schwartz) همگی در مراحل مختلف ساخت پروژه کار کرده‌اند.بنا بر گفته تاتوم، کمپانی Big Beach از سپتامبر ۲۰۱۷ در حال کار بر روی پروژه بوده است.

فیلم‌نامه سریال، اثر برایان سایپ (Bryan Sipe)، نویسنده فیلم‌نامه Demolition (ویرانی) است. سایپ به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شو‌رانر سریال نیز فعالیت خواهد کرد. والی و ناتان روس (Nathan Ross) به نمایندگی از کمپانی Crazyrose؛ تاتوم، رید کارولین (Reid Carolin)، و پیتر کرنان (Peter Kiernan) به نمایندگی از کمپانی Free Association ؛ و رابین شوارتز، ترتل تاب و ساراف نیز به نمایندگی از کمپانی Big Beach تهیه‌کنندگان اجرایی کار خواهند بود. به علاوه خود مک درموت به عنوان تهیه‌کننده اجرایی دستیار نیز فعالیت خواهد کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.