تایید ساخت فیلم Doctor Strange 2 به کارگردانی اسکات دریکسون

12 December 2018 - 15:00

با اینکه فیلم Doctor Strange «دکتر استرنج» محصول مارول (Marvel) حدود ۲ سال پیش منتشر شد، اما صحبت درباره ساخت دنباله برای آن خیلی کم پیش آمده بود. کوین فایگی (Kevin Feige) در ماه ژوئن اعلام کرد دنباله آن فیلم قطعا ساخته خواهد شد، اما این خبر به صورت رسمی منتشر نشده بود. اما حالا به نظر می‌رسد اسکات دریکسون (Scott Derrickson) برای کارگردانی Doctor Strange 2 «دکتر استرنج ۲» با مارول به توافق رسیده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در فیلم Doctor Strange 2 شاهد بازگشت بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در نقش این جادوگر افسانه‌ای هستیم. البته دکتر استرنج نقش مهمی در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» داشت و در فیلم Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» شاهد بازگشت او خواهیم بود. احتمالا در Doctor Strange 2 شاهد بازگشت بندیکت وانگ (Benedict Wong) و ریچل مک‌آدامز (Rachel McAdams) در نقش وانگ و کریستین پالمر باشیم. پایان فیلم قبلی و صحنه پس از تیتراژ تایید کرد که چیوتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) در فیلم بعدی دوباره در نقش خودش بارون موردو حضور خواهد داشت. موردو در فیلم اول احساس کرد دکتر استرنج و انشنت وان به او خیانت کرده‌اند. موردو در پاسخ به این اتفاق، زندگی سابق خود را رها کرد و تصمیم گرفت دنیا را از وجود جادوگران پاک کند، که اولین قربانی او هم Jonathan Pangborn با بازی بنجامین برت (Benjamin Bratt) بود.

استودیوی مارول در حال جستجو برای پیدا کردن نویسنده‌ای برای نوشتن فیلم‌نامه Doctor Strange 2 است، اما چون دریکسون در نوشتن فیلم‌نامه‌ی فیلم اول نقش داشت، احتمالا خود او برای نوشتن فیلم‌نامه Doctor Strange 2 انتخاب شود. سی رابرت کارگیل (C. Robert Cargill) نویسنده‌ی دیگر فیلم اول گزینه بعدی برای نوشتن فیلم‌نامه این فیلم است. کارگیل اوایل امسال اعلام کرده بود به همراه دریکسون برنامه خود برای فیلم‌های بعدی را طراحی کرده‌اند و اینکه می‌خواهند از نایتمر (Nightmare) به عنوان شرور داستان استفاده کنند. کارگیل در این باره گفته است:

من و اسکات هنوز طرح کاملی از داستان نداریم، اما به نظرم هر چیزی که نایتمر در آن دخالت داشته باشد، بارون موردو به عنوان کسی که خودش را محافظ قانون طبیعت می‌داند ربطی به آن پیدا می‌کند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.