فیلم‌برداری فیلم اکشن Six Underground با بازی رایان رینولدز به پایان رسید

12 December 2018 - 16:30

نتفلیکس (Netflix) و اسکای‌دنس مدیا (Skydance Media) با همکاری شرکت بی فیلمز (Bay Films) فیلمبرداری فیلم Six Underground را در ابوظبی امارات به پایان رساندند. در این فیلم اکشن ماجراجویی به کارگردانی مایکل بی (Michael Bay)، رایان رینولدز (Ryan Reynolds) یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Six Underground براساس ایده اصلی نویسندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی، رت ریس (Rhett Reese) و پل ورنیک (Paul Wernick) ساخته شده که به خاطر نوشتن فیلم‌نامه فیلم‌های ددپول و ددپول ۲ شناخته می‌شوند. بی نیز به خاطر فیلم‌های اکشن خود مثل Bad Boys «پسران بد» و Transformers «تبدیل شوندگان» شناخته می‌شود.

فیلم‌برداری Six Underground از ۲۰ اوت در ایتالیا و لوکیشن‌هایی مثل فلورانس، سیه‌نا، تارانتو و رم آغاز شد و سپس به امارات منتقل شد. تولید این فیلم در ۱۲ نوامبر در ابوظبی ادامه یافت و سپس به العین، لیوا و راس الخیمه منتقل شد و در ۵ دسامبر فیلم‌برداری در ابوظبی به پایان رسید. در طول ۲۷ روز فیلم‌برداری در ابوظبی حدود ۲۴ لوکیشن مختلف مورد استفاده قرار گرفتند.

تولید این فیلم با همکاری کمیسیون فیلم ابوظبی انجام شد که باعث تخفیف ۳۰ درصدی در هزینه‌های فیلم می‌شود، و همچنین کل خدمات تولیدی را برای فیلم فراهم می‌کند که شامل رسیدگی به لوکیشن‌ها، مجوز بستن بخش‌هایی از شهر برای فیلم‌برداری، پذیرایی، محل اقامت و تامین هزینه‌های مسافرت می‌شود.

بی در این باره گفته است:

امارات متحده عربی و مخصوصا ابوظبی، شرایط را به خوبی برای ما مهیا کردند و باعث افزایش کیفیت فیلم ما شدند. من به شدت مایلم در آینده دوباره به امارات بیایم تا از تمام مزایای این کشور بهره‌مند شوم.

رینولدز هم درباره فیلم گفته است:

ساختن این فیلم تجربه‌ای بود که هیچ‌وقت آن را فراموش نمی‌کنم. من از ملاقات با عوامل بومی که در طول فیلم‌برداری با آن‌ها آشنا شدم خیلی خوشحالم. ما در کنار هم فیلمی مهیج ساخته‌ایم که پر از اکشن و شوخی است و قطعا مورد توجه مخاطبان زیادی قرار خواهد گرفت.

خانم مریم عید المحیری (Maryam Eid AlMheiri) رییس شرکت Media Zone امارات گفته است:

امروزه کشور ما به مقصد مهمی برای تولید فیلم‌های مهم تبدیل شده است، که خیلی از آن‌ها چندین هزار مایل سفر کرده‌اند تا از فضای جذاب و محیط دلپذیر ابوظبی بهره‌مند شوند.

این سومین همکاری اسکای‌دنس مدیا و نتفلیکس بعد از ساخت سریال‌هایی مثل Grace And Frankie «گریس و فرانکی» و Altered Carbon «کربن تغییریافته» است. این فیلم همچنین اولین همکاری نتفلیکس با مایکل بی و رایان رینولدز است.

بازیگران فیلم Six Underground شامل رایان رینولدز، دیو فرانکو (Dave Franco)، مانوئل گارسیا-رالفو (Manuel Garcia-Rulfo)، آدریا آریونا (Adria Arjona)، کوری هاوکینز (Corey Hawkins)، بن هاردی (Ben Hardy)، لیور راز (Lior Raz)، ملانی لوران (Mélanie Laurent) و پیمان معادی (Payman Maadi) می‌شوند. هنوز جزییاتی از داستان فیلم منتشر نشده است.

دیوید الیسون (David Ellison)، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) و دان گرنگر (Don Granger) از اسکای‌دنس همراه با مایکل بی تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند. اسکای‌دنس رابطه طولانی مدتی با نتفلیکس در بخش تلویزیونی داشته و سریال‌ تحسین شده و نامزد جایزه امی، Grace and Frankie و سریال علمی‌تخیلی Altered Carbon را با همکاری این سرویس اینترنتی ساخته است.

فیلم Six Underground فعلا در مراحل پس از تولید در آمریکا به سر می‌برد و قرار است سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس پخش شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.