خاویر باردم، سلما هیک و تعدادی بازیگر دیگر به درام جدید سالی پاتر، اضافه می‌شوند

12 December 2018 - 18:30

بنابر گزارشاتی که از پایگاه خبری ددلاین به گوش می‌رسد، خاویر باردم (Javier Bardem)؛ دارنده‌ی جایزه‌ اسکار و سلما هیک (Selma Hayek)؛ نامزد جایزه گلدن گلوب، گفتگوهای خود برای پیوستن به درام بعدی سالی پاتر (Sally Potter)، که داستان آن حولِ یک روز سخت در زندگی مردی میانسال، که دخترش عشقی بی قید و شرط نسبت به او دارد می‌گردد، را آغاز کرده‌اند. همراهان عزیز سینما گیمفا لطفا تا پایان این خبر ما را همراهی بفرمایید.

علاوه بر باردم و هیک، لارا لینی (Laura Linney)، که جایزه‌ی امی را در کارنامه کاری خود دارد، در کنار الی فانینگ (Elle Fanning) و کریس راک (Chris Rock) نیز در تیم بازیگری این فیلم بدون عنوان حضور خواهند داشت.

نایب رئیس هَن‌وِی فیلمز (HanWay Films)؛ پیتر واتسون (Peter Watson) می‌گوید:

ما از اینکه به رابطه خود با سالی پاتر ادامه دادیم و به او کمک کردیم تا داستان زندگی مردی که یک روز در نیویورک گیر افتاده است را درک کند، بسیار خشنودیم. همچنین ما به طرز باور نکردنی‌ از شِراکتمان تحت یک قرارداد بین المللی با همکارانمان در بلیکر استریت (Bleeker Street) هیجان زده‌ایم و بی‌صبرانه منتظریم تا سلیقه سینمایی‌مان را به آن‌ها به اشتراک بگذاریم.

هن‌وی فیلمز و بلیکر استریت فروش جهانی فیلم پیش روی پاتر را در حالی در دست دارند که “هن‌وی فیلمز” تمامی حقوق بین‌ المللی فیلم را خریداری نموده است و “بلیکر استریت” نیز حق نمایش فیلم، در ایالات متحده را در اختیار دارد.

مدیر عامل کمپانی بلیکر استریت؛ اندرو کارپن (Andrew Karpen) در مورد پروژه می‌گوید:

کار کردن با فیلمسازی رویایی همانند سالی پاتر، واقعا مایه مباهات است.او یک فیلمنامه‌ی زیبا، عاطفی و سرشار از احساسات را قلم زده و بازیگران ریسکی و بااستعدادی را نیز برای هنرنمایی در این فیلم برگزیده است. ما از اینکه شراکت خود با دوست عزیزمان را در هن‌وی فیلمز تجربه می‌کنیم، بسیار هیجان زده‌ایم، و مشتاقانه در صدد آنیم تا کار خود را در این پروژه‌ی فوق‌العاده کلید بزنیم تا بتوانیم هر چه سریع‌تر آن را با بینندگان در سراسر دنیا، به اشتراک بگذاریم.

فیلم بدون عنوان ما، داستان ۲۴ ساعتِ پُر دردسر از زندگی پدر و دختری به نام‌ لئو (با بازی باردم) و مولی (با بازی فانینگ) را روایت می‌کند. مولی با چالش‌های کنار آمدن با پدرش که ظاهرا در وضعیت روانی بدی به سر می‌برد، دست و پنجه نرم می‌کند. همانطور که آن‌ها در ادامه راه خود در نیویورک سیتی به دور خود می‌چرخند، روز معمولی و البته پُر استرسشان، رنگ و بویی حماسی و وهمناک به خود می‌گیرد؛ این توهمات و هذیانات ذهنی تا آن‌جا پیش می‌رود که لئو به چندین زندگی موازی وارد می‌شود؛ یک ازدواج شورانگیز با عشق دوران کودکی‌اش؛ دولورس (با بازی هیک) در مکزیکو، یک مسیر شغلی پُر هیجان به عنوان درامری در منهتن به همراه عشقِ موفقش؛ آدام (با بازی راک)، و یک زندگی انفرادی و منزوی در جزیره دور افتاده‌ی گریک (Greek)؛ جایی که شانس با دو جوان توریستی که از حقایقی که گفتن آن‌ها [برای هرکسی] راحت نیست پرده برمی‌دارند، یار است.

کریستوفر شپرد (Christopher Sheppard)، که سابقه همکاری‌های متعددی با پاتر داشته است، تهیه‌کنندگی فیلم را به واسطه‌ی بنر استودیوی ادونچر پیچکرز (Adventure Pictures)، برعهده دارد. فیلم توسط بی‌بی‌سی فیلمز (BBC Fims) و بی‌اف‌آی (BFI) و با پوشش مالی هن‌وی فیلمز، بلیکر استریت، بی‌بی‌سی فیلمز و بی‌اف‌آی و همچنین انجنیس مدیا (Ingenious Media)، کیمنی پات سویرگ ای‌بی (Chimney Pot Sverige AB) و فیلم آی وست (Film i väst)، در پروسه‌ی تولید قرار گرفت.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.