کریس پرت و تام هالند صداپیشگان انیمیشن Onward شدند

12 December 2018 - 23:00

استودیو پیکسار امروز اعلام کرد که فیلم جدیدش، Onward، با صداپیشگی کریس پرت (Chris Pratt)، تام هالند (Tom Holland)، جولیا لوییز-درفوس (Julia Louis-Dreyfus) و اوکتویا اسپنسر (Octavia Spencer) هستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دن اسکنلون (Dan Scanlon) کارگردان فیلم Monsters University این فیلم را کارگردانی کرده و کوری رای (Kori Rae) تولید کننده آن خواهد بود که دنیای فانتزی را به تصویر می‌کشد. این فیلم درباره دو برادر نوجوان پری است که به جستجوی خود برای کشف دنیای جادو ادامه می‌دهند.

اسکنلون اظهار داشته:

در پیکسار سعی ما این بوده تا داستا‌ن‌هایی را خلق کنیم که از حقیقت شخصی برگرفته شده‌اند. این فیلم از رابطه خودِ من با برادرم الهام گرفته است.

این فیلم همکاری مجدد پرت و هالند است که در فیلم انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت با هم بازی کرده بودند. پرت به تازگی در فیلم دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی محصول استودیو یونیورسال بازی کرده و در فیلم The Lego Movie 2: The Second Part محصول برادران وارنر که فوریه منتشر می‌شود، دیده خواهد شد. هالند اخیرا در فیلم مردعنکبوتی: دور از خانه نقش خود را مجددا ایفا کرد. لوییز-دریفوس نیز در سریال Veep شبکه HBO درخشید که فصل آخرش بهار پخش خواهد شد و اسپنسر سال گذشته برای بازی در شکل آب نامزد اسکار شد و صداپیشه The Voyage of Doctor Dolittle بود.

انیمیشن Onward ششم مارس ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.