ادی ردمین در مورد نقش جادویی خود در Fantastic Beasts صحبت می‌کند

17 September 2016 - 09:00

ادی ردمین (Eddie Redmayne) به عنوان نقش اصلی مجموعه فیلم‌های Fantastic Beasts and Where to Find Them «موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» مسئولیت بسیار سنگینی دارد و باید نقش خود را خیلی خوب بازی کند تا مانند بازیگران فیلم‌های اصلی بدرخشد. اگر موجودات شگفت‌انگیز در فروش خود موفقیت‌آمیز باشد (که اگر بخواهیم صادق باشیم با توجه به طرفداران هری پاتر از همین الان تضمین شده است!) دو فیلم دیگر در سال‌های آینده به عنوان دنباله قسمت اول ساخته خواهند شد. ادی ردمین در جدیدترین مصاحبه‌اش در مورد بازی کردن این نقش صحبت کرده است.

او در مصاحبه‌ای با Collider از اهمیت نقش‌آفرینی شخصیتی چون نیوت اسکمندر (Newt Scamander) گفت و همچنین در مورد مکان وقایع موجودات شگفت‌انگیز در دنیای کلی هری پاتر اطلاعاتی به ما داد. در اولین سوال از او پرسیده شد که چه حسی دارد یک جادوگر انگلیسی باشد،‌ آن هم در خاک آمریکا؟

نیوت یک مرد انگلیسی ۱۹۲۰ است که با [فرآیند و دوره] آمریکایی‌شدن روبه‌رو می‌شود. او یک سال است که در زمینه جادو فعالیت می‌کند و سپس به نیویورک می‌رسد و همه‌چیز را عظیم و بزرگتر از خود می‌بیند. یادم می‌آید که اولین باری که به نیویورک آمدم ۸ یا ۹ سالم بود و در این هتل بودیم که پنجره جلویش به کلیسای سینت پاتریک باز می‌شد و ساختمان‌های بلندی را می‌دیدم که حس عجیبی در من ایجاد می‌کرد.

در مورد بازی کردن با دیگر عوامل (و بخصوص شخصیت‌های جادویی و کامپیوتری) گفت:

من با الکس رینولدز در فیلم‌های Theory of Everything و The Danish Girl کار کردم و او مربی رقص و حرکات است. در واقع دیوید از همان ابتدا گفت که اگر می‌خواهید بازیگرانی نقش این هیولاها را بر عهده بگیرند مشکلی نخواهد داشت. من فکر می‌کنم این موضوع مهمی است زیرا شخصیت نیوت رابطه متفاوتی با این موجودات دارد و آن‌ها هم رابطه منحصربه‌فردی بین خود دارند. همه این‌ها در این کیف زندگی می‌کنند و نیوت هم در حال مدیریت کردن رابطه آن‌ها با یکدیگر است. پس ما با این ایده‌ها سروکله زدیم و الان باید بگویم که هر شخصیت این فیلم متفاوت خواهد بود.

پس باید انتظار رفاقت جدی بین این موجودات شگفت‌انگیز داشته باشیم! ردمین همچنین گفت که موجودی کوچک به نام Pickett در جیبش زندگی می‌کند:

مثلاً یکی از شخصیت‌های موردعلاقه من پیکت است که یک مرد چوبی کوچک است که جیبم زندگی می‌کند. و او مشکل عاطفی وابسته بودن دارد و باید همیشه در جیب من باشد. و وقتی برروی شانه من می‌آید، در ابتدا اینکار را با عروسک‌گردان و انگشتش امتحان کردیم تا ببینیم چگونه است. اما وقتی به سراغ فیلم‌برداری رفتیم با یک سیم او را جاسازی کردند. گاهی اوقات در فیلم‌برداری دوم صحنه‌ای با یک میمون در باغ وحش پارک مرکزی (نیویورک) هستیم اما خود میمون آنجا نیست (توسط کامپیوتر اضافه می‌شود) که کار را برای من آسان‌تر می‌کند.

به نظر می‌رسد Fantastic Beasts در بسیاری از عناصر خود نسبت به فیلم‌ها و داستان‌های دیگر دنیای هری پاتر متفاوت باشد. در ابتدا موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها یک کتاب ۸۰ صفحه‌ای بود که به توضیح موجودات جادویی می‌پرداخت و توسط شخصیت اصلی داستان نوشته شده بود. در این سه‌گانه – که توسط خود جی. کی. رولینگ نوشته می‌شود – قرار است برای اولین بار به سراغ داستان و ماجراهای این موجودات که در کیف اسکمندر بودند برویم. برای مطالعه پرونده کامل فرنچایز هری پاتر با سینماگیمفا همراه باشید. Fantastic Beasts and Where to Find Them در تاریخ ۱۸ نوامبر برروی پرده سینماها قرار می‌گیرد.

منبع: ScreenCrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.