فصل دوم سریال The Punisher ژانویه ۲۰۱۹ از نتفلیکس پخش خواهد شد

13 December 2018 - 09:00

در تیزر معرفی فیلم و سریال‌های شبکه نتفلیکس (Netflix) که قرار است در ژانویه ۲۰۱۹ پخش شوند، بخشی هم به The Punisher «مجازات‌گر» اختصاص داشت. در تیزر چند ثانیه‌ای از فصل دوم سریال The Punisher، فرانک کسل با بازی جان برنثال (Jon Bernthal) برای مبارزه‌ی مجدد با جرم و جنایت آماده می‌شود. به طرز عجیبی در این تیزر شاهد زمان دقیق پخش فصل دوم این سریال نبودیم، و حالا که فقط چند هفته تا پایان ماه دسامبر باقی مانده است، زمانی برای تبلیغ بازگشت این سریال نمانده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

احتمالا این یک حرکت عمدی بوده است. حالا که سه سریال مارولی نتفلیکس کنسل شده‌اند، آینده‌ی خوبی در انتظار The Punisher و Jessica Jones «جسیکا جونز» نیست. اگرچه فصل جدید این دو سریال قرار است سال ۲۰۱۹ پخش شود، اما این برای زنده نگه داشتن این سریال‌ها در نتفلیکس کافی نیست. Daredevil «دردویل» یکی از محبوب‌ترین سریال‌های نتفلکیس بود، اما این محبوبیت باعث نشد کنسل نشود. احتمالا The Punisher هم چند هفته پس از پخش فصل دوم با چنین سرنوشتی روبرو خواهد شد. البته که ما امیدواریم چنین اتفاقی نیفتد! شخصیت پانیشر با بازی برنثال خیلی مورد توجه طرفداران قرار گرفته است، و این سریال شایستگی ادامه پیدا کردن را دارد.

در فصل اول The Punisher، فرانک کسل بدون ترس از پیگرد قانونی به زندگی خودش ادامه می‌داد. حالا مشخص نیست چه چیزی باعث شده او دوباره شخصیت پانیشر را برای خودش انتخاب کند، اما احتمالا بیلی روسو (با بازی بن بارنز‌ (Ben Barnes)) برخواهد گشت و در این فصل نقش جیگساو را بازی خواهد کرد. دینا مدنی با بازی امبر رز روا (Amber Rose Revah) و کرتیس هویل با بازی جیسون آر مور (Jason R. Moore) تنها بازیگران فصل اول هستند که رسما اعلام شده در این فصل حضور دارند.

انت اوتول (Annette O’Toole) و کوربین برنسن (Corbin Bernsen) در نقش‌های الیزا و اندرسون شولتز به سریال اضافه می‌شوند. جورجیا ویگهام (Giorgia Whigham) در نقش امی بندیکس، فلوریدا لیما (Floriana Lima) در نقش کریستا دومونت و جاش استوارت (Josh Stewart) در نقش جان پیلگریم نیز دیگر بازیگران فصل دوم The Punisher هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.