استرلینگ کی. براون و هنرنمایی‌اش در The Fence

13 December 2018 - 11:29

بنا بر گزارش سایت خبری Variety، استرلینگ کی. براون (Sterling K. Brown)، برنده جایزه گلدن گلوب (This Is Us (این ما هستیم)، The Predator (غارتگر)، Black Panther (پلنگ سیاه))، برای بازی درفیلم The Fence (حصار) – زندگی نگاره‌ای جهت پخش از Fox Searchlight – در حال مذاکره است. این پروژه بر اساس کتابی‌ست از دیک لهر (Dick Lehr)، ژورنالیست برنده جایزه بوستون گلوب (Boston Globe) (اثر دیگرش: Black Mass (عشای شیطانی)). در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

براون اخیرا در سریال This Is Us که از NBC پخش شد و برنده جوایز امی و گلدن گلوب هم شد ایفای نقش کرده که به عنوان بهترین بازیگر مرد، جایزه گلدن گلوب را برایش به ارمغان آورد. و از دیگر کارهای معروف و افتخارآفرینش می‌توان به بازی‌اش در فیلم‌های Hotel Artemis (هتل آرتمیس)، American Crime Story (داستان جنایت آمریکایی)، The Predator، و Black Panther اشاره کرد. و از جمله کارهایش که در دست پخش است می‌توان از The Rhythm Section (بخش ریتم) و Waves (موج‌ها) نام برد، که در Waves در کنار بازیگرانی هم‌چون لوکاس هجز (Lucas Hedges) و تیلور راسل (Taylor Russell) هنرنمایی می‌کند.

 The Fence داستان واقعی یک پلیس مخفی آفریقایی-آمریکایی به نام مایکل کاکس (Michael Cox) است که توسط نیروهای خودی که درگیر یکی از بزرگ‌ترین تعقیب و گریزهای پلیسی در تاریخ بستون است، اشتباها به عنوان مظنون دستگیر می‌شود و بی‌رحمانه مورد شکنجه و ضرب و شتم قرار می‌گیرد. همان‌طور که او برای اتفاقات رخ داده به دنبال پاسخ و عدالت است، خودش را در آن سوی دیوار زشت سکوت و پنهان‌کاری می‌یابد و در طرف دیگر، اداره پلیس بوستون را می‌بیند که متهورانه در حال گذاشتن سرپوش بر واقعیت است.

پیتر نیکس (Peter Nicks) (با آثاری مثل The Waiting Room (اتاق انتظار)، The Force (نیروی ویژه)) این فیلم را کارگردانی خواهد کرد. فیلم‌نامه کار را نیز جورج پلکانوس (George Pelecanos) نامزد جایزه امی (Treme (تریم)، The Wire (شنود)، The Deuce (شیطان)) و دنیس لهین (Dennis Lehane) (با آثاری مثل Gone Baby Gone (رفته عزیزم رفته)، Mr. Mercedes (آقای مرسدس)، و Shutter Island (جزیره شاتر)) نوشته‌اند.

جیم کولبرگ (Jim Kohlberg) و لوک پارکر بولز (Luke Parker Bowles) به نمایندگی از کمپانی Story Minning & Supply و جفری شارپ (Jeffrey Sharp) به نمایندگی از کمپانی Sharp Independent تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. و لهین، پلکانوس، و سیگفرید هریس (Siegfried Harris) تهیه‌کنندگان اجرایی کار خواهند بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.