تا پایان ساخت و عرضه فیلم‌ها خبری از سریال Star Wars نخواهد بود

17 September 2016 - 10:00

شایعه‌های پیرامون سریال و مجموعه تلویزیونی احتمالی بر اساس دنیای Star Wars چندسال بعد از عرضه سه‌گانه سوم (نهایتاً تا سال ۲۰۲۰) در حد خود فیلم‌ها افزایش خواهد یافت اما این دلیل نمی‌شود که در این روزها چیزی از آن نشنویم. هم‌اکنون می‌دانیم که استاروارز یک سریال کنسل شده در دست ساخت داشته است اما اینکه آیا مجموعه تلویزیونی دیگر بجز انیمیشن Rebels «شورشی‌ها» در چندسال آینده ساخته می‌شود یا خیر هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بن شروود (Ben Sherwood) مدیر شبکه ABC در مورد این احتمالات صحبت کرده است.

شبکه ABC قرارداد بزرگی با دیزنی بر سر استاروارز بسته است اما بن شروود در جدیدترین صحبت‌های خود اظهار داشت که دیزنی فعلا باید فیلم‌های زیادی بسازد و شاید بعد از آن‌ها، به طور جدی بتواند مجموعه تلویزیونی را در نظر بگیرد:

برنامه ساخت مجموعه تلویزیونی استاروارز در نظر الن هورن (مدیر کل دیزنی) و کتلین کندی (مدیر کل برند استاروارز) و دیگر افراد لوکاس‌فیلم است. امیدواریم که بر اساس داستان‌های کهکشانی بسیار بسیار دور بالاخره بتوانیم سریالی در یکی از شبکه‌های خود پخش کنیم. اما دوست ندارم به طرفداران امید الکی بدهم. آن‌ها فعلاً تا آن زمان باید فیلم‌های زیادی بسازند. ما بر سر ساخت Star Wars Rebels و اینکه انیمیشن بعدی دنیای استاروارز چه چیزی باید باشد در رابطه عمیقی با لوکاس‌فیلم قرار داریم.

شاید طرفداران فکر می‌کنند که دیزنی مانند فیلم‌های مارول بخشی از دنیای استاروارز را در قالب مجموعه‌های تلویزیونی روایت خواهد کرد. این کار با توجه به گستردگی این دنیای علمی-تخیلی منطقی به نظر می‌رسد اما عوامل لوکاس‌فیلم به قدری مشغول ساخت این فیلم‌ها هستند که فضا را برای فعالیت‌های جانبی تنگ می‌کند. اگر در نظر بگیریم که دو ماه بعد است و Rogue One: A Star Wars Story در سینماها عرضه شده، ۴ فیلم دیگر از دنیای استاروارز در دست گسترش و تولید قرار دارند. قسمت هشتم از سه‌گانه سوم قرار است در دسامبر سال ۲۰۱۷ عرضه شود و دومین فیلم فرعی مجموعه با روایت داستان هان سولو جوان در مارس ۲۰۱۸ به سینماها خواهد آمد. سال ۲۰۱۹ با سومین و آخرین فیلم سه‌گانه همراه می‌شویم و در ۲۰۲۰ سومین فیلم فرعی راه خود را به پرده نقره‌ای پیدا خواهد کرد. به طورکلی و بدون در نظر گرفتن Rogue One چهار فیلم دیگر در دست تولید قرار دارند.

یکی از سریال‌هایی که شایعات زیادی در مورد آن منتشر شده بود Star Wars: Underworld است که گویا به شخصیت پالپاتین و ماجراهای بین سه‌گانه اول و سه‌گانه دوم می‌پردازد. هنوز خیلی زود است که در مورد مجموعه‌های تلویزیونی احتمالی بر اساس استاروارز فرضیه‌سازی کنیم اما تا چند سال دیگر صحبت‌های آن به صورت خیلی جدی بین سران شبکه ABC و دیزنی و لوکاس‌فیلم آغاز خواهد شد.

برای مشاهده پرونده کامل فیلم Rogue One و قسمت هشتم مجموعه استاروارز با سینماگیمفا همراه باشید. همچنین برای مشاهده پروفایل کامل این مجموعه به این قسمت مراجعه کنید.

منبع: ScreenCrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.