فهرست بازیگران فصل دوم سریال Narcos: Mexico اعلام شد

13 December 2018 - 23:00

به تایید ویکلی اینترتینمنت (Weekly Entertainment)، دیگو لونا (Diego Luna) نقش سابق خود، رئیس کارتل میگل آنخل فلیکس گالاردو را به همراه اسکوت مک نیری (Scoot McNairy)، در فصل دومِ سریال Narcos: Mexico نتفلیکس، نیز ایفا خواهد کرد. لطفا در ادامه این خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

شخصیتِ بی‌نام و جدید مک نیری، در اواخر فصل اول سریال، به بینندگان معرفی شد. او نقش یک مامور مبارزه با مواد مخدر را باز‌ی می‌کند که قصد دارد به جنگِ بزرگ مواد مخدر در مرزهای جنوبی پایان دهد. از نقش‌های معتبری که وی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به مینی سریال Godless و Halt and Catch Fire از شبکه AMC، اشاره کرد.

مایکل پینا (Micheal Peña) نیز در این سریال نقش کیکی کامارنا (Kiki Camarena) را ایفا می‌کند، که مردی است اهل خانواده و البته مامور مخفی سازمان DEA ( سازمان مبارزه با مواد مخدر) که با استفاده از مخبران خود و البته تازه واردیِ کارتل جدید، اطلاعات سودمندی را کسب می‌کند اما به سرعت درمی‌یابد که فریب خورده است. دیه‌گو لونا نیز نقش میگل آنجل فلیکس گالاردو (Miguel Ángel Félix Gallardo) یا به اختصار فلیکس (Félix) را ایفا می‌کند که رهبر کارتل منطقه گوادالاهارا و یکی از بزرگترین مواد فروشان تاریخ مکزیک است و البته بنیان‌گذار تجارت مدرن مواد مخدر در مکزیک؛ آرام اما جسور، غیرقابل درک اما باهوش، به نظر می‌رسد او یک رهبر خیرخواه است، وفادار به دوستان، همکاران و کارمندانش و البته به شدت جاه‌طلب!

با تغییر مکان از کلمبیا، جایی که سه فصل گذشته سریال در آنجا جریان داشت، Narcos: Mexico(نارکوس: مکزیک) با بازگشت به ریشه‌های خود به دنبال منشاء و سرچشمه جنگ مواد مدرن است و سریال قصه‌گویی خود را از زمانی آغاز می‌کند که دنیای قاچاق مکزیکی‌ها، کنفدراسیون سست و بی‌نظمی بود متشکل از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر. هنگامی که در دهه ۸۰ میلادی فلیکس گالاردو (با بازی دیه‌گو لونا) رهبری را به دست گرفت، شاهد رشد کارتل گوادالاهارا بودیم؛ او قاچاقچیان را جهت ساخت یک امپراطوری عظیم متحد کرد. هنگامی که مامور DEA، کیکی کامارنا (با بازی مایکل پینا) برای گرفتن پستی جدید به همراه همسر و پسر جوانش از کلمبیا راهی گوادالاهارا شد، دریافت که انتصابش چالش‌برانگیزتر از آنچه تصورش را می‌کرد، خواهد بود. همچنان‌که کیکی در مورد فلیکس اطلاعات جمع آوری می‌کند و در ماموریتش بیشتر درگیر می‌شود، زنجیره‌ای از حوادث غم‌انگیز رخ می‌دهد که بر تجارت مواد مخدر و مبارزه با آن در سال‌های پیش‌رو، تاثیر می‌گذارد.

فهرست بازیگران این پروژه عبارت است از: آرون استاتون (Aaron Staton)، آلخاندرو ادا (Alejandro Edda)، آلفونسو دوسال (Alfonso Dosal)، آلیسا دیاز (Alyssa Diaz)، کلارک فریمن (Clark Freeman)، ارنستو آلتریو (Ernesto Alterio)، فرمین مارتینز (Fermín Martinez)، فرناندا اورجولا (Fernanda Urrejola)، جراردو تاراسینا (Gerardo Taracena)، گورکا لاساسا (Gorka Lasaosa)، گیلرمو ویلگاس (Guillermo Villegas)، هوراسیو گارسیا روهاس (Horacio Garcia Rojas)، جکی ارل هلی (Jackie Earle Haley)، خواکین کوسیو (Joaquín Cosío)، جوز ماریا یازپیک (José María Yazpik)، لنی جاکوبسن (Lenny Jacobson)، مانوئل ماسالوا (Manuel Masalva)، مت لچر (Matt Letscher)، تنوک هورتا (Tenoch Huerta)، ترزا رویز (Teresa Ruiz)، تسا لا (Tessa Ia) و یول وازکوئز (Yul Vazquez).

Narcos: Mexico (نارکوس: مکزیک) توسط کمپانی تلویزیونی Gaumont برای شبکه نت‌فلیکس تهیه و تولید می‌شود. اریک نیومن (Eric Newman) نیز کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی این سریال است. همچنین جوز پادیلا (José Padilha)، داگ میرو (Doug Miro) و کارلو برنارد (Carlo Bernard) دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

Narcos: Mexico (نارکوس: مکزیک) به عنوان سریال اصلی شبکه نت‌فلیکس اواخر سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.