جیمز وان کارگردان Aquaman قصد داشته سری فیلم Blade را ریبوت کند

13 December 2018 - 23:00

حالا که فیلم Aquaman «آکوامن» در چین افتتاحیه‌ی خیلی خوبی داشته و پیش بینی می‌شود در آمریکا افتتاحیه‌ای ۶۵ میلیون دلاری داشته باشد، به نظر می‌آید جیمز وان (James Wan) در ساخت اولین فیلم ابرقهرمانی خودش موفق عمل کرده است. اما این اولین فیلم ابرقهرمانی نبوده که وان قصد داشته آن را بسازد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جیمز وان خالق فرنچایز The Conjuring «احضار» در گفتگویی افشا کرد زمانی قصد داشته سری فیلم Blade «بلید»، سه‌گانه‌ی مارولی خون‌آشامی با بازی وسلی اسنایپس (Wesley Snipes) را ریبوت کند. وان در این باره گفته است:

چند سال قبل، فکر کنم درست بعد از فیلم Conjuring بود که به یک استودیو رفتم و به آن‌ها گفتم، من طرفدار سرسخت «بلید» هستم. آیا شما مایل هستید این فرنچایز را ریبوت کنید؟ اما این کار نتیجه‌ای نداشت و خبری از استودیو نشد. این اولین تلاش من برای ساخت یک فیلم کامیک بوکی بود.

وان که مهارت خود را در ژانر وحشت به اثبات رسانده است، به نظر بهترین گزینه برای ساخت فیلمی درباره شخصیت بلید، یک نیمه انسان نیمه خون‌آشام است که شب‌ها به کشتن خون‌آشام‌ها می‌پردازد. وان رویکرد خیلی خوبی هم برای ریبوت این فیلم داشته، اما به خاطر ندارد این رویکرد کاملا به چه شکل بوده است. وان در این باره گفته:

من یک چیز کامل برای ارائه نداشتم. فقط یک ایده داشتم، کامل به خاطر ندارم چه بود. چون این قضیه مربوط به خیلی وقت پیش است و من از آن زمان تا الان کارهای خیلی زیادی انجام داده‌ام، بنابراین کاملا یادم نمی‌آید چه ایده‌ای بود. اما آن زمان خیلی آن ایده را دوست داشتم.

شاید هیچوقت متوجه نشویم ایده‌ی وان برای ریبوت «بلید» چه بوده است، اما اگر «آکوامن» در باکس آفیس خوب عمل کند، که احتمالش هم خیلی زیاد است، ممکن است در آینده از ایده‌ی او رونمایی شود. ریبوت سری «بلید» سه‌گانه‌ای که قبل از دنیای سینمایی مارول (MCU) ساخته شده بود، چندین سال مورد بحث بوده است، اما هنوز شاهد بازسازی آن نبوده‌ایم.

در همین حین، فیلم حماسی زیر آبی «آکوامن» با بازی جیسون موموآ (Jason Momoa) در حال اکران است که داستان آرتور کوری نیمه انسان، نیمه آتلانتیسی را روایت می‌کند و او را به پرخطرترین سفر زندگی‌اش می‌برد. او در این سفر نه تنها مجبور می‌شود با خود واقعی‌اش روبرو شود، بلکه کشف می‌کند مستحق آن چیزی هست که برای آن زاده شده است… پادشاهی بر آتلانتیس.

فیلم «آکوامن» در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ در آمریکا اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.