پوستر و تصاویر فیلم Fighting with My Family با حضور Rock منتشر شدند

13 December 2018 - 23:30

شرکت ام‌جی‌ام (MGM) پوستر و تصاویر فیلم Fighting with My Family «جنگیدن با خانواده‌ام» با بازی دواین جانسون (Dwayne Johnson)، فلورنس پیو (Florence Pugh)، نیک فراست (Nick Frost) و وینس وان (Vince Vaughn) را منتشر کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Fighting with My Family براساس داستانی واقعی، زندگی گانگستر اصلاح شده ریکی (با بازی فراست)، همسرش جولیا (با بازی لینا هیدی (Lena Headey))، دخترش پیج (با بازی پیو) و پسرش زک (با بازی جک لودن (Jack Lowden)) را نشان می‌دهد که سعی می‌کنند با کشتی گرفتن در سالن‌های کوچک از پس هزینه‌های خود بربیایند. وقتی پیج و زک این فرصت را به دست می‌آورند تا در مسابقات کشتی‌گیران حرفه‌ای حضور پیدا کنند، خانواده از این فرصت برای تبدیل عجیب‌ترین آرزوی خود به آینده‌ای باشکوه استفاده می‌کند. البته این برادر و خواهر خیلی زود متوجه می‌شوند برای تبدیل شدن به یک ستاره در این حرفه، استعداد و روابط خانوادگی آن‌ها مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

Fighting with My Family یک کمدی هوشمندانه و احساسی است که نشان می‌دهد وقتی پای خانواده درمیان باشد باید برای آن مبارزه کرد. منبع الهام این فیلم مستند انگلیسی The Wrestlers: Fighting with My Family «کشتی‌گیران: جنگیدن با خانواده‌ام» بوده است.

استیون مرچنت (Stephen Merchant) نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی این فیلم است. دواین جانسون، دنی گارسیا (Dany Garcia) و هیرام گارسیا (Hiram Garcia) از کمپانی Seven Bucks Productions به همراه اندی برمن (Andy Berman)، دنیل بتسک (Daniel Battsek)، تریسی جوزفز (Tracey Josephs) و رادری توماس (Rhodri Thomas) تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند. کوین میشر (Kevin Misher) و مایکل لویسی (Michael Luisi) رییس استودیوی WWE تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

Fighting with My Family در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

 

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.