نتفلیکس فیلم ترسناک Eli را از پارامونت خریداری کرد

14 December 2018 - 00:00

فیلم ترسناک Eli «الی» زمان زیادی را از نوشتن فیلم‌نامه تا تبدیل به یک فیلم گذرانده است. کیاران فوی (Ciarán Foy) در سال ۲۰۱۷ برای ساخت Eli انتخاب شد و قرار بود این فیلم ماه آینده توسط پارامونت (Paramount) اکران شود، تا اینکه چند هفته پیش این استودیو این فیلم را از تقویم خود خارج کرد. حالا قرار است نتفلیکس (Netflix) فیلم را به صورت اختصاصی در سال ۲۰۱۹ در سرویس استریم خودش پخش کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این اولین باری نیست که این دو شرکت چنین تبادلی را انجام می‌دهند. سال گذشته، نتفلیکس خیلی ناگهانی فیلم The Cloverfield Paradox «پارادوکس کلاورفیلد» را منتشر کرد، که آن فیلم هم توسط پارامونت به آن‌ها فروخته شده بود.

فیلم Eli از جایی شروع می‌شود که یک پسر جوان برای یک بیماری کمیاب تحت درمان قرار می‌گیرد. سپس این کلینیک دورافتاده به یک زندان تسخیرشده بدون راه فرار تبدیل می‌شود. در این فیلم چارلی شاتول (Charlie Shotwell)، لیلی تیلور (Lili Taylor)، کلی رایلی (Kelly Reilly) و سیدی سینک (Sadie Sink) حضور دارند.

فیلم‌نامه‌ی فیلم Eli ابتدا توسط دیوید چیرچیریلو (David Chirchirillo) نوشته شد. سپس ایان گلدبرگ (Ian Goldberg) و ریچارد ناینگ (Richard Naing) برای بازنویسی فیلم‌نامه انتخاب شدند. نام هر سه نفر به عنوان نویسنده فیلم‌نامه اعلام خواهد شد.

فوی در سال ۲۰۱۵ کارگردانی فیلم ترسناک Sinister 2 «شوم ۲» را برعهده داشت و پروژه‌هایی را هم با همکاری شرکت بلوم هاوس (Blumhouse) در حال تولید دارد، از جمله The Shee که فوی نویسنده و کارگردان آن خواهد بود. اولین تجربه کارگردانی فوی فیلم Citadel «ارگ» بود که سال ۲۰۱۲ اکران شد و برنده جوایز زیادی در جشنواره‌های مختلف شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.