ساخت فیلم Trial of Chicago 7 به کارگردانی آرون سورکین تعطیل شد

14 December 2018 - 11:30

ساخت فیلم درام Trial of Chicago 7 محصول امبلین پارتنرز (Amblin Partners) به کارگردانی آرون سورکین (Aaron Sorkin) متوقف شد. علت اصلی تعطیل شدن این پروژه کمبود بودجه اعلام شده است که باعث شده امبلین پارتنرز تولید این فیلم که قرار بود از فوریه ۲۰۱۹ آغاز شود را متوقف کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ساشا بارون کوهن (Sacha Baron Cohen)، ادی ردمین (Eddie Redmayne) و جاناتان میجرز (Jonathan Majors) قرار بود در این فیلم حضور داشته باشند که داستان گروهی از فعالان ضدجنگ را روایت می‌کند که به دلیل اعتراضات به پیمان ملی دموکراتیک سال ۱۹۶۸ توسط دولت فدرال به توطئه و تحریک مردم به شورش محکوم شدند.

در حالی که این اتفاقات، دوران مهمی در دهه ۶۰ آمریکا بوده‌اند، اما تهیه‌کنندگان نگران بودند بودجه‌ی این پروژه برای چنین داستانی زیاد است، چون این داستان در نگاه اول خیلی باعث جذب مخاطب نمی‌شود. همچنین عملکرد ضعیف فیلم‌های Detroit «دیترویت» و First Man «اولین انسان» در باکس‌آفیس یکی دیگر از دلایل نگرانی برای تولید این پروژه بوده است.

البته تولید Trial of Chicago 7 هم مدت زمان زیادی طول کشیده است، چون امبلین این فیلم را از سال ۲۰۰۸ در دست ساخت داشته، و آن زمان قرار بود استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) آن را کارگردانی کند. سپس این پروژه به دلیل اعتصاب نویسندگان آمریکایی در سال ۲۰۰۸ تعطیل شد، و چند سال بعد پل گرینگرس (Paul Greengrass) و بن استیلر (Ben Stiller) برای کارگردانی آن مذاکراتی انجام دادند. سورکین در ماه اکتبر امسال به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شده بود.

منابع آگاه خبر می‌دهند امبلین نسبت به این پروژه متعهد می‌ماند و در آینده آن را با همراهی سورکین خواهد ساخت.

امبلین در بیانیه‌ای اعلام کرده است:

آرون به تازگی اقتباس To Kill a Mockingbird «کشتن مرغ مقلد» را ساخته که قرار است در برادوی نمایش داده شود. او در حال ارزیابی تقویم کاری خود است تا بهترین زمان را برای ساخت Trial of Chicago 7 پیدا کند. امبلین همچنان به عنوان تهیه‌کننده این فیلم را خواهد ساخت.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.